بدشانسی و مصدومیت گریبان‌گیر لیورپول

یک مدافع باشگاه لیورپول دچار مصدومیت شده تا بحران دوری بازیکنان از میادین کار را برای قرمزها سخت‌تر کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، بدشانسی‌های لیورپول در مصدومیت بازیکنانش تمامی ندارد و اکنون این تیم ابراهیما کوناته مدافع میانی کلیدی خود را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

در جریان شکست دو بر یک قرمزها در جام حذفی برابر برایتون، کوناته دچار مشکل همسترینگ شد و انتظار می‌رود تا این بازیکن تا سه هفته آتی از میادین دور باشد و بازی‌های مهم داخلی و اروپایی را از دست بدهد. بازیکن سابق لایپزیش در هر سه بازی اخیر لیورپول در لیگ برتر ۹۰ دقیقه کامل در زمین حضور داشته و غیبت او در خط دفاعی کاملاً حس خواهد شد.

اولین بازی‌هایی که کوناته در آنها غایب خواهد بود برابر ولور همپتون و دربی مرسی ساید برابر اورتون است. اگر چه ممکن است این دوتا بازی چندان برای قرمزها سخت نباشد، اما بازی برابر نیوکاسل آماده این روزها چالشی جدی برای خط دفاعی لیورپول خواهد بود.

با این حال مهم‌ترین رقابتی که مدافع فرانسوی از دست خواهد داد بازی رفت یک هشتم لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید خواهد بود. امید به اینکه کوناته برای دیدار برگشت برابر لوس بلانکوس حضور داشته باشد غیرممکن نیست اما بازی برابر کریستال پالاس در را لیگ می‌توان تاریخ بازگشت بهتری برای این بازیکن در نظر گرفت.

از آنجایی که ویرجیل فن دایک نیز به دلیل مشکل همسترینگ برای چند هفته از میادین دور خواهد بود، بخش عمده ای از مسئولیت دفاعی تیم یورگن کلوپ بر دوش جو گومز و جوئل ماتیپ خواهد بود.

کد خبر 638462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.