راه‌اندازی پله‌برقی پایانه زاینده‌رود پس از ۶ ماه

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان با اشاره به راه‌اندازی پله‌ برقی مقابل پایانه مسافربری زاینده‌رود گفت: این پله‌برقی پس از حدود شش ماه، دوباره با ۲۴۰ نفرساعت کار فنی و کارشناسی در کنار نظارت مستمر راه‌اندازی شد.

مسعود توکلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به راه‌اندازی پله‌برقی مقابل پایانه مسافربری زاینده‌رود اظهار کرد: این پله‌برقی پس از گذشت ۱۸۸ روز خاموشی، مجدد راه‌اندازی شد و به‌صورت ایمن به شهروندان سرویس‌دهی می‌کند.

وی ادامه داد: این پله‌ها پس از بررسی پیمانکاران مختلف، توسط مدیریت نگهداری و تعمیرات معاونت عمران شهری و پس از حدود شش ماه راه‌اندازی شد که برای راه‌اندازی آن، ۲۴۰ نفر ساعت کار فنی و کارشناسی در کنار نظارت مستمر انجام شده است.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برآورد اولیه شرکت سازنده جهت راه‌اندازی پله‌های مقابل پایانه مسافربری زاینده‌رود حدود ۳۰۰ میلیون ریال بدون هزینه شست‌وشو بود که این کار با بومی‌سازی فرایندها و هزینه کمتر انجام شد.

وی با اشاره به هزینه اورهال دو راه پله مقابل پایانه مسافربری زاینده‌رود، تاکید کرد: راه‌اندازی دو پله‌برقی به مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال و شست‌وشوی راه پله‌ها به مبلغ ۵۰ میلیون ریال انجام شد.

توکلی‌پور در خصوص خاموشی و خرابی بعضی از پل‌های عابرپیاده مکانیزه سطح شهر اصفهان اظهار کرد: به‌رغم اینکه عنوان می‌شود شهرداری اصفهان به دلیل هزینه‌های سنگین، بعضی از پل‌های عابرپیاده مکانیزه سطح شهر را تعمیر و نگهداری نمی‌کند اما تنها ۱۱ دستگاه از ۳۰ دستگاه پل عابرپیاده مکانیزه شهر توسط شهرداری نگهداری و تعمیر و مابقی توسط شرکت خصوصی بهره‌برداری می‌شود.

وی اضافه کرد: موظف هستیم به‌رغم هزینه‌های بسیار سنگین، تمام پل‌های عابرپیاده مکانیزه‌ای که از شرکت بهره‌بردار تحویل گرفتیم را به نحو احسن تعمیر کنیم و خود را مسئول می‌دانیم که آن را حفظ و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

مدیر نگهداری و تعمیرات ابنیه فنی معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان افزود: در حال حاضر میزان خاموشی پل‌های مکانیزه تحت پوشش مدیریت نت، ۱۵ درصد است که تلاش می‌کنیم قبل از فرارسیدن سال جدید، میزان خاموشی به صفر نزدیک شود و خدمت‌رسانی بهتری به شهروندان و مسافران نوروزی داشته باشیم.

کد خبر 638429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.