عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ بهمن‌ماه

در این بسته خبری از افتتاح دومین تقاطع غیرهمسطح شهر بوشهر تا آغاز ساخت ۱۰ پروژه در شیراز و ماشین آلات آتش نشانی ساوه جانی دوباره می‌گیرد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تعیین تکلیف محوطه مسجد کبود از برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری تبریز است

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز اعلام کرد: تعیین تکلیف محوطه تاریخی پیرامون مسجد کبود تبریز جزو برنامه‌های اولویت دار شهرداری قرار گرفت و حداکثر تا سال آینده تعیین تکلیف و ساماندهی اساسی می‌شود.

ماشین آلات آتش نشانی ساوه جانی دوباره می‌گیرد

امیررضا یوسفیان، شهردار ساوه از خرید بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان ماشین آلات آتش نشانی خبر داد و گفت: ماشین آلات خریداری شده پس از انتقال از شرکت سازنده، ظرف چندماه آینده در مجموعه آتش نشانی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وضعیت فاضلاب و معابر اهواز مورد گلایه شهروندان است / شهر تا نوروز آماده می‌شود

رضا امینی، شهردار اهواز با اشاره به اینکه امروز طرح‌های بزرگی مثل طرح فاضلاب شهری و آسفالت معابر شهر که مورد گلایه برخی از شهروندان هست با قوت و قدرت در حال برنامه‌ریزی و انجام است، گفت: این طرح‌ها را با کمترین زمان و با کیفیت مطلوب پیش می‌بریم و شهر را برای ایام نوروز آماده می‌کنیم.

۴۰ سال از وعده جابجایی مهمان‌شهر می‌گذرد

مجید کهنوجی، شهردار رفسنجان در این مراسم با بیان این‌که ۴۰ سال است که وعده جابجایی مهمان‌شهر توسط مسئولان شهرستان داده شده، اظهار کرد: از استاندار، فرماندار و شورای تأمین تشکر می‌کنم که در این قضیه با شهرداری همکاری کردند.

افتتاح دومین تقاطع غیرهمسطح شهر بوشهر

حسین حیدری، شهردار بوشهر گفت: دومین تقاطع غیر همسطح شهر همزمان با هفته بزرگداشت روز بوشهر افتتاح خواهد شد.

افتتاح و آغاز ساخت ۱۰ پروژه در شیراز

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز گفت: همزمان با دهه فجر، طی مراسمی، بهره‌برداری یا آغاز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه مربوط به مدیریت شهری در شیراز، تحت عنوان"جهش عمرانی"، آغاز شد.

مرکز کنترل ترافیک شهرداری سیرجان راه‌اندازی شد

علی‌اکبر کریمی‌پور، شهردار سیرجان با بیان اینکه از مهرماه سال ۱۴۰۰ تا پایان دی‌ماه امسال بالغ بر ۳۰۰ معبر سطح شهر آسفالت شده که نسبت به مشابه سال گذشته رشد ۶۰ درصدی داشته است، گفت: مرکز کنترل ترافیک شهرداری سیرجان راه‌اندازی شد.



کد خبر 638425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.