آسفالت معابر شهری پس از زمستان

شهردار شهرکرد گفت: پس از اتمام فصل زمستان عملیات آسفالت‌ معابر و کوچه‌ها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _ پنجشنبه سیزدهم بهمن _ در نشست با معاونان شهرداری، اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از مطالبات و دغدغه شهروندان آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها بوده است بنابراین اجرای طرح نهضت آسفالت توسط شهرداری در دستور کار قرار داده شد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح با مساعد شدن شرایط جوی آب و هوا آغاز خواهد شد، افزود: با استفاده از ۱۵۰۰ تن قیر رایگان خیابان‌های شهر به نوعی از آسفالت سیرآب و مشکلات تردد شهروندان مرتفع می‌شود.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بعد از اتمام فصل زمستان عملیات آسفالت معابر و کوچه‌ها در دستور کار قرار دارد بنابراین در حال حاضر بازسازی و تعمیرات دستگاه‌ها در حال انجام است.

در انجام امور باید همه جوانب سنجیده و کار جهادی انجام شود

وی با بیان اینکه هفت طرح جامع برای شهر پیش‌بینی شده است در حال انعقاد قرارداد با مشاوره مربوطه هستیم و کار به زودی آغاز می‌شود، تصریح کرد: طرح جامع هدایت و دفع آب‌های سطحی، طرح جامع پسماند، طرح جامع فضای سبز شهری، تهیه طرح جامع آرامستان بهشت رحمت، طرح جامع میدان میوه و تره‌بار، طرح جامع پایانه مسافربری آزادی و طرح جامع ساماندهی تبلیغات شهری تهیه و تدوین می‌شود.

واحدیان ادامه داد: تهیه طرح‌های جامع با هدف جلوگیری از موازی‌کاری، علاوه‌بر ساماندهی مشکلات سطح شهر از لحاظ اقتصادی نیز برای شهر و شهرداری مقرون به صرفه است.

وی با بیان اینکه تهیه طرح‌های جامع در حوزه‌های مختلف نقشه و چراغ راهی برای آینده است، خاطرنشان کرد: تاکنون چنین طرح‌هایی برای شهرکرد پیش‌بینی نشده بود بنابراین در اجرای اقدامات با مشکل مواجه بودیم و همین امر موجب ایجاد گره در کار می‌شود.

شهردار شهرکرد افزود: در انجام امور باید همه جوانب سنجیده و کار جهادی انجام شود تا مشکلات شهروندان رفع شود و با سرعت بیشتری کار را پیش ببریم.

واحدیان با بیان اینکه نشست‌های داخلی با کارکنان بیشتر خواهد شد، تاکید کرد: علاوه بر شنیدن مشکلات کارکنان باید مطالبات مردمی را نیز بشنویم و پاسخگوی مطالبات آن‌ها باشیم.

وی اظهار کرد: ارائه راهکار به دستگاه‌های نظارتی، بازرسی و متولیان امر برای اراضی روبه‌روی دانشگاه، محله ۳۲ منظریه و حریم قلعه چالشتر در ناحیه غرب از جمله اقداماتی بوده که توسط شهرداری انجام شده است تا بخشی از مشکلات شهروندان در این حوزه‌ها رفع شود.

شهردار شهرکرد با اشاره به ضرورت توجه به محلات شهر، تاکید کرد: باید برای انجام برنامه‌های فرهنگی، اطلاع‌رسانی و سایر اقدامات به دل محلات برویم، در این راستا لازم است از ظرفیت ائمه جماعات و روحانیون بهره‌مند شویم.

کد خبر 638423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.