تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری به شورای شهر

شهردار خوانسار گفت: لایحه بودجه پیشنهادی ۱۰۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۲ شهرداری خوانسار، برای بررسی و تصویب، تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ شهرداری بر مبنای رقم ۱۰۰ میلیارد تومان برای بررسی و تصویب تقدیم شورای اسلامی شهر شد، اظهار کرد: رقم بودجه پیشنهادی نسبت به سال گذشته افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه اهداف بودجه ۱۴۰۲ شهرداری واقع‌گرایانه و در مسیر تحول شهر است، افزود: مهم‌ترین اهداف و راهبردهای تدوین بودجه پیشنهادی توزیع عادلانه منابع و خدمات در سطح محلات شهر است.

شهردار خوانسار خاطرنشان کرد: پیش‌بینی نیازهای واقعی شهروندان با اعمال نظر اعضای شورای اسلامی شهر، کارشناسان و تحقق برنامه‌ریزی مشارکتی، توجه به زیرساخت‌های مورد نیاز کالبدی و اجتماعی شهر متناسب با ظرفیت‌ها و امکانات موجود در بودجه، تدوین شده است.

احمدی تصریح کرد: توسعه بهره‌وری منابع مالی و انسانی با اعمال مدیریت هزینه و تلاش جهت افزایش رضایتمندی شهروندان و کارکنان شهرداری، ارتقای جایگاه خوانسار در سطح ملی و فراملی جهت دستیابی به هویت مستقل، برنامه‌ریزی و تهیه نقشه جامع فرهنگی، تلاش به منظور یکپارچه‌سازی و همگرایی فعالیت‌ها و اقدامات اجتماعی شهر، شفافیت عملکرد و پاسخگویی درآمدها و هزینه‌ها، افزایش مشارکت شهروندان در تأمین هزینه‌ها و اداره امور شهر از دیگر اهداف و راهبرهای بودجه است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه جذب اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری در وزارتخانه‌های مختلف کشور گفت: به‌منظور جذب اعتبار لازم جهت تکمیل دیوار ساحلی، افزایش سهمیه قیر برای محورهای عبوری داخل شهر و دریافت ماشین‌آلات مورد نیاز شهرداری پیگیری لازم را انجام دادیم که امیدوارم به سرانجام برسد.

کد خبر 638337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.