حسینی‌نژاد: «استاد» را به‌خاطر فیلمنامه‌اش انتخاب کردم

بازیگر «استاد» گفت: در این باره که آیا توانستم نقش خودم را خوب ایفا کنم، باید بگویم برای اولین بار است که نقشی جدی در سینما داشتم و بیشتر از پنجاه درصد از خودم راضی هستم.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، هدیه حسینی‌نژاد اظهار کرد: «استاد» فیلمنامه خوبی داشت؛ بنابراین این فیلم، چه فیلم دهم این کارگردان بود، چه فیلم اولشان، به‌خاطر فیلمنامه خوب قطعا آن را می‌پذیرفتم و ایفای نقش در این فیلم، باب دلم بود.

وی درباره چالش‌های بازی در فیلم «استاد» و اینکه هم‌بازی شدن با همسرش (حسن معجونی) در این فیلم چگونه بوده و چقدر به یکدیگر در ایفای بهتر نقش‌ها کمک کرده‌اند، گفت: آقای معجونی قبل از اینکه همسر من باشد، استاد من است و من اصلا در جایگاهی نیستم که بخواهم به او کمکی کرده باشم. هر کمکی که بوده از جانب آقای معجونی به من بوده است.

این بازیگر ادامه داد: هم‌بازی بودن با آقای معجونی برای من خیلی جذاب بود؛ به جهت اینکه صرف‌نظر از اینکه ایشان همسر من هستند، یکی از بازیگران موردعلاقه من نیز هستند و اینکه آدم مقابل بازیگر موردعلاقه‌اش بازی کند، ورای هر رابطه نسبی و سببی به نظرم اتفاق بسیار مبارکی است.

حسینی‌نژاد گفت: اما از طرفی هم چالش بازی در این نقش، این بود که ما با هم زن و شوهر هستیم. به‌خاطر اینکه من باید خیلی حواسم را جمع می‌کردم این فاصله دربیاید و طوری نباشد که نسبت داشتن خودش را در نقش و روابط در فیلم نشان دهد.

وی درباره ارزیابی نقش خود در فیلم «استاد» گفت: ایفای نقش در این فیلم باب دلم بود، اما اینکه آیا توانستم آنچه کارگردان از من می‌خواسته اجرا کنم یا نه، آن را باید آقای حسینی پاسخ دهند. در این باره که آیا توانستم نقش خودم را خوب ایفا کنم باید بگویم برای اولین باری است که نقشی جدی در سینما داشتم و بیشتر از پنجاه درصد از خودم راضی هستم.

این بازیگر در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه «استاد» اولین تجربه ساخت فیلم بلند آقای حسینی است، چطور شد که ایفای نقش در این فیلم را پذیرفتید، اظهار کرد: این مسئله خیلی برایم اهمیت نداشت. فیلمنامه برایم مهم بود و «استاد» فیلمنامه خوبی داشت؛ بنابراین برایم اهمیت نداشت که کارگردان کار اولی باشد یا نه، چون فیلمنامه را دوست داشتم.

کد خبر 638293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.