یونس امامی به مدال نقره رسید

یونس امامی در دیدار فینال مقابل حریف آمریکایی نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات جهانی ‎کشتی رنکینگ کرواسی (جایزه بزرگ اوپن زاگرب - کسب سهمیه المپیک) در رشته آزاد امروز _ چهارشنبه دوازدهم بهمن _ از ساعت ۱۲:۳۰ پیگیری شد.

یونس امامی، دارنده دو مدال برنز جهان، نماینده کشورمان در وزن ۷۴ کیلوگرم مسابقات جهانی ‎کشتی رنکینگ کرواسی است. یونس امامی در دیدار فینال مقابل جیسون نولف از آمریکا بر روی تشک رفت. امامی این دیدار را با نتیجه ۳ بر ۳ به‌اتمام رساند، اما به‌دلیل گرفتن امتیاز درشت توسط حریف، کشتی‌گیر آمریکایی برنده مسابقه اعلام شد و امامی به مدال نقره رسید.

نماینده کشورمان در وزن ۷۴ کیلوگرم در دور نخست مقابل کوجیرو شیگا از ژاپن ۱۰ بر ۱ به برتری رسید و راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شد و در این مرحله به مصاف تیموراز سالکازانوف از اسلواکی رفت و با نتیجه ۵ بر ۰ به پیروزی رسید تا راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود. امامی در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل جوزف لاوالی از آمریکا کشتی گرفت و توانست با نتیجه ۷ بر ۳ به پیروزی برسد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود. امامی در دیدار نیمه‌نهایی مقابل فضلی اریلماز از ترکیه بر روی تشک رفت و با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.

کد خبر 638282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.