اجرای عملیات ترمیم خط‌کشی گذرگاه‌های عابر پیاده/ پرداخت مابه‌التفاوت سوخت به رانندگان

شهردار زرند از پرداخت مابه‌التفاوت سوخت به تمام رانندگان آژانس‌های درون شهری خبر داد و گفت: به منظور بالا بردن ایمنی شهر و تامین امنیت شهروندان و دانش‌آموزان، عملیات ترمیم خط‌کشی گذرگاه‌های عابر پیاده سطح شهر اجرا شد.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای عملیات ترمیم خط‌کشی گذرگاه‌های عابر پیاده سطح شهر زرند، اظهار کرد: اجرای خط‌کشی گذرگاه‌های عابر پیاده به منظور بالا بردن ایمنی شهروندان و دانش‌آموزان است.

وی افزود: استفاده از انواع خط‌کشی عابر پیاده نقش مهمی در جلوگیری از حوادث ناگوار، افزایش ایمنی عابران در ترددهای شهری و برقراری نظم و تأمین امنیت شهروندان دارد، امیدواریم با اجرای این طرح‌ها شاهد افزایش ایمنی شهروندان باشیم.

شهردار زرند با اشاره به پرداخت مابه‌التفاوت سوخت به تمام رانندگان آژانس‌های درون شهری، خاطرنشان کرد: این واریزی هدیه‌ای از سوی شهرداری به رانندگان درون شهری به مناسبت دهه فجر است.

ضیاءالدینی تصریح کرد: به منظور پرداخت مابه‌التفاوت قیمت سوخت به رانندگان فعال حوزه حمل‌ونقل عمومی شهر زرند که سال‌ها از این تسهیلات بی‌بهره بودند، در سطح دستگاه‌های استانی و کشوری پیگیری‌های انجام دادیم و مبلغ به کارت بانکی رانندگان واریز شد.

وی ادامه داد: رانندگان تنها در زمان سوخت‌گیری در جایگاه‌های عرضه سوخت می‌توانند از این مبلغ برای پرداخت هزینه سوخت خودرو استفاده کنند.

شهردار زرند گفت: در حال حاضر میزان پیمایش سوخت تمام افرادی که پروانه فعالیت تاکسیرانی دارند توسط مدیران مؤسسات تأیید شده است و آنها مبلغ شارژ سوخت را دریافت کرده‌اند.

ضیاءالدینی افزود: این مبلغ پس از ثبت‌نام و دریافت اطلاعات رانندگان آژانس‌های دارای پروانه در سه بخش هویتی، خودرویی و بانکی برای واریز مابه‌التفاوت ریالی سهمیه سوخت به اتحادیه سازمان‌های حمل‌ونقل کشور و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارسال و طی هفته جاری به حساب رانندگان واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای این امر مهم آغازی برای برنامه‌ریزی پایدار و تقسیم عادلانه امکانات در حوزه حمل‌ونقل درون شهری است، اظهار کرد: بهبود شرایط حمل‌ونقل عمومی از اصلی‌ترین پارامترهای پیشرفت هر جامعه‌ای است.

کد خبر 638268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.