تغییر زمان بازی سایپا و سریک در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال زنان

دیدار سوم تیم‌های سریک گنبد و سایپا تهران در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان با درخواست تیم‌های شرکت کننده و موافقت سازمان لیگ روز دوشنبه _هفدهم بهمن_ برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان روزهای پنج‌شنبه والیبال _ششم بهمن_ (دور رفت) و سه‌شنبه _یازدهم بهمن_ (دور برگشت) با چهار دیدار پیگیری و صعود تیم پیکان با دو پیروزی متوالی برابر ذوب‌آهن قطعی شد.

تیم‌های سریک گنبد و سایپا تهران نیز در دیدارهای رفت و برگشت این مرحله یک بر یک مساوی شدند تا دیدار سوم دو تیم تعیین کننده دیگر فینالیست این رقابت‌ها باشد.

بر اساس اعلام سازمان لیگ قرار بود دیدار سوم دو تیم روز یکشنبه _شانزدهم بهمن‌ماه_ در گنبد برگزار شود که با توجه به درخواست باشگاه سایپا برای استفاده از سیستم ویدئوچک است که روز دوشنبه امکان استفاده از آن در گنبد فراهم شده است و موافقت سازمان لیگ دیدار سوم دو تیم سریک و سایپا که شصت‌ویکمین مسابقه لیگ برتر زنان در سال ۱۴۰۱ است، ساعت ۱۳ روز دوشنبه _هفدهم بهمن_ در سالن المپیک گنبد برگزار می‌شود تا دومین فینالیست مسابقات لیگ برتر والیبال زنان باشگاه‌های ایران مشخص شود.

مهران اشرف‌ریاحی و منیژه صادقی ناظران فنی و داوری این مسابقه هستند. قضاوت این دیدار نیز برعهده زهرا شیری، هدیه صابری و زینب حقی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک است.

کد خبر 638236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.