اعزام تیم‌های پزشکی پلیس اصفهان به مناطق محروم در دهه فجر

معاون بهداشت، امداد و درمان فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: تیم‌های پزشکی این معاونت به مناطق محروم و کم‌برخوردار در ایام الله دهه مبارک فجر اعزام شدند.

سرهنگ رسول شفیع‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: برنامه خدمات مردم‌یاری معاونت بهداشت، امداد و درمان فرماندهی انتظامی استان اصفهان در تمام ایام سال انجام می‌شود، اما در هفته فراجا به صورت نمایان و مشهود است.

وی از کسب رتبه نخست معاونت بهداد فرماندهی انتظامی استان اصفهان از نظر اجرای طرح‌های خدمات مردم‌یاری خبر داد و افزود: در سال جاری شش مرحله طرح خدمات مردم‌یاری اجرا و تیم‌های پزشکی این معاونت به روستاها و مناطق دور افتاده اطراف شهرستان‌های سمیرم، لنجان، فریدن، برخوار و دو منطقه کم برخوردار ناصرخسرو و حصه در شهرستان اصفهان اعزام شدند.

معاون بهداشت، امداد و درمان فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: ویزیت رایگان پزشکان عمومی، ارجاع بیماران به مراکز درمانی، ارائه کمک‌های مالی، انجام خدمات دندانپزشکی رایگان، ویزیت پزشکان متخصص، توزیع بسته‌های بهداشتی، خدمات غربالگری شامل تست قند و فشارخون، خدمات پرستاری و روانشناسی از جمله مواردی است که در طرح خدمات مردم‌یاری این معاونت اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع بیش از دو هزار نفر تحت پوشش این طرح‌ها قرار گرفتند، گفت: تمام مردم این مناطق از خدمات ارائه شده راضی بودند و ما نیز افتخار می‌کنیم که در حد توان خود می‌توانیم به مردم کشور که صاحبان اصلی این انقلاب و نظام هستند، خدمات ارائه کنیم.

سرهنگ شفیع‌زاده از اجرای طرح‌های خدمات مردم‌یاری معاونت بهداد فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: در صورت فراهم شدن شرایط لازم تیم‌های پزشکی و بهداشتی را به این مناطق اعزام کرده و خدمات لازم را به مردم این مناطق ارائه خواهیم کرد.

کد خبر 638213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.