کلاهبرداری ۱۰۰۰ میلیاردی از سهامداران شرکت بازرگانی

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: دو نفر به اتهام کلاهبرداری یک هزار میلیاردی از سهامداران شرکت بازرگانی دستگیر شدند.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی ابلاغ دستور قضائی مبنی بر شناسایی و دستگیری دو نفر به اتهام کلاهبرداری یک هزار میلیاردی از سهامداران یکی از شرکت‌های بازرگانی پیگیری پرونده به صورت ویژه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان دنبال شد.

وی افزود: مأموران این پلیس پس از چندین شبانه‌روز کار ویژه اطلاعاتی و رصد هوشمندانه خود سرانجام مخفیگاه متهمان را در یکی از نقاط شهر اصفهان شناسایی و در عملیات منسجم و هماهنگ، این افراد را دستگیر و تحویل مرجع قضائی دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: این شرکت یک هُلدینگ بزرگ با دو هزار سهامدار است که با کلاهبرداری و متواری شدن این دو نفر دچار زیان و خسارت زیادی شده و چندین سال بود که سرگردان و بدون تکلیف بودند.

وی با بیان اینکه با پیگیری‌های قضائی سهامداران زیان‌دیده به حق و حقوق خود خواهند رسید به کلاهبرداران، مجرمان و مفسدان اقتصادی هشدار داد و خاطرنشان کرد: این افراد باید بدانند که هیچ راه فراری از دست قانون ندارند و دیر یا زود پلیس به سراغ آن‌ها آمده و حق مردم مظلوم و بی‌پناه را از آن‌ها می‌گیرد.

کد خبر 638207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.