افتتاح و کلنگ‌زنی ۶ پروژه شهرداری رفسنجان در دهه فجر

شهردار رفسنجان از افتتاح و کلنگ‌زنی شش پروژه عمرانی و خدماتی مدیریت شهری همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور استاندار کرمان خبر داد.

مجید کهنوجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در دومین روز از دهه فجر و با حضور استاندار کرمان، شش پروژه عمرانی و خدماتی مدیریت شهری افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند.

وی با بیان اینکه کلنگ ساخت مهمانشهر جدید در کمربندی رفسنجان به کرمان از سمت میدان خاتم الانبیا به زمین زده خواهد شد، افزود: این مجموعه در زمینی به مساحت ۹۰ هکتار احداث می‌شود.

شهردار رفسنجان خاطرنشان کرد: جابه‌جایی مهمانشهر از مطالبات مهم شهروندان است که پس از ۴۰ سال وقفه به همت و همراهی استاندار و مسئولان شهرستان به منظور ساماندهی اتباع بیگانه اجرا می‌شود.

کهنوجی تصریح کرد: این پروژه با اعتبار پنج هزار میلیارد ریال احداث خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود طی مدت شش ماه به بهره‌برداری برسد.

وی ساخت بزرگترین دهکده ورزشی جنوب شرق در رفسنجان را از دیگر پروژه‌های مهم مدیریت شهری دانست و اضافه کرد: این مجموعه به مساحت تقریبی ۱۲ هکتار در تقاطع بلوار خلیج فارس با بلوار پلیس احداث می‌شود.

شهردار رفسنجان اعتبار این پروژه را یک هزار میلیارد ریال دانست و ادامه داد: تمام زیرساخت‌های این مجموعه تأمین و به عنوان بزرگترین دهکده ورزشی در جنوب شرق کشور شناخته خواهد شد.

کهنوجی از افتتاح رسمی پروژه‌های بهسازی میدان حضرت ابراهیم (ع)، خیابان انقلاب و میدان انقلاب در دومین روز از دهه فجر خبر داد و گفت: ساماندهی این مسیر با توجه به اهمیت حفظ بافت تاریخی در این نقطه، به منظور رونق گردشگری در مجموعه بازار و تقویت زیبایی بصری انجام شده است.

وی مساحت کامل این پروژه‌ها را بیش از ۱۲ هزار مترمربع دانست و به اجرای آنها در کمتر از زمان پیش‌بینی شده اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه تردد بازاریان و شهروندان در این محدوده زیاد بوده است، تسریع در اجرای پروژه‌ها اهمیت بسزایی دارد و از دغدغه‌های مهم شهرداری رفسنجان بوده است.

شهردار رفسنجان از افتتاح و بهره‌برداری از دومین پارک بانوان به نام شهیده زهرا حسن رمضانی در محله ماهونک خبر داد و افزود: این پروژه به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و به منظور فراهم کردن فضایی برای تفریح و اوقات فراغت بانوان در این محله احداث شده است.

کد خبر 638200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.