سمنان رنگ و بوی انقلابی گرفته است

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: سمنان رنگ و بوی انقلابی گرفته و چهره شهر آذین‌بندی شده است؛ لباس شهر به رنگ پرچم درآمده و همه جا حرف از انقلابی بزرگ به نام جمهوری اسلامی ایران است.

امیر نجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آذین‌بندی و نصب پرچم‌های الوان، نصب بنر و ریسه‌های پارچه‌ای در خیابان‌ها و میدان‌های اصلی سمنان مانند میدان سعدی، کوثر، امام خمینی (ره) و امام رضا (ع)، حکایت از آمدن بهار دیگر می‌دهد تا روزهای خاطره‌انگیز دوران پیروزی انقلاب اسلامی را زنده کند.

وی با تأکید بر اینکه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از مهم‌ترین رویدادهای تاریخ کشور است، افزود: به همین مناسبت بیشتر از ۳۳ هزار متر ریسه الوان و رنگی، ۳۵ هزار متر ریسه پرچمی و بنر مزین به پرچم جمهوری اسلامی ایران و ۷۰ طاقه ۴۰ متری روبان رنگی به مناسبت چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی در سطح شهر نصب شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: هدف اصلی از این فضاسازی تبریک و تهنیت این ایام الله به شهروندان بوده و ۱۵۰۰ تخته انواع پرچم با طرح دهه فجر در سطح میدان‌ها و معابر شهر سمنان نصب شده است.

نجم اضافه کرد: ۳۰ عدد پرچم عرض خیابانی به مساحت ۴۵۰ مترمربع، ۳۲۰ مترمربع بنر استندی و ۲۴۰ مترمربع بنر پرتابلی در سطح شهر نصب و اکران خواهد شد.

کد خبر 638179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.