ترافیک شهر برای مردم غیرقابل تحمل است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ترافیک شهر برای مردم غیرقابل تحمل است، گفت: در حوزه حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه در بخش اتوبوسرانی به دلیل مشکلات فراوان همچون کمبود اعتبارات و نبود اتوبوس هنوز نتوانسته‌ایم زیرساخت‌ها را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _چهارشنبه دوازدهم بهمن_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در نقاط مرکزی شهر با مشکل پارکینگ روبه‌رو هستیم و همین کمبود معضلات ترافیکی را دوچندان کرده است.

وی با تاکید بر افزایش تعداد پارکینگ‌ها در سطح شهر افزود: در حوزه حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه در بخش اتوبوسرانی به دلیل مشکلات فراوان همچون کمبود اعتبارات و نبود اتوبوس هنوز نتوانسته‌ایم زیرساخت‌ها را فراهم کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ترافیک شهر برای مردم غیرقابل تحمل است، تصریح کرد: جریان‌سازی انتظامی و فرهنگ شهروندی به عنوان زیرساخت نخست شکل نگرفته است که در این راستا باید جلسات هماهنگی و گفت‌وگو از سوی شهرداری و نیروی انتظامی برگزار شود.

وی فراهم شدن زیرساخت‌ها در این حوزه را مهم دانست و گفت: صرف مصوب کردن یک لایحه و گذاشتن آن در کارتابل مسئولان مشکلی را رفع نمی‌کند، لذا باید برای رفع مشکل ترافیکی اقدام اساسی انجام شود.

کد خبر 638131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.