پرسپولیس-آلومینیوم/ حل معادله صدر به دست پایتخت‌نشینان و مرکزنشینان!

پرسپولیس و آلومینیوم عصر امروز (چهارشنبه) به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرخ‌پوشان پایتخت از ساعت ۱۵:۴۵ امروز _چهارشنبه دوازدهم بهمن‌ماه‌_ در ورزشگاه آزادی میزبان آلومینیوم خواهند بود. پرسپولیسی‌ها که جایگاهشان در صدر با شکست مقابل فولاد متزلزل شد، فرصت اشتباه و لغزش دیگری را نخواهند داشت و به هر سه امتیاز این مسابقه خانگی، محتاج هستند. آن سوی میدان آلومینیوم که با هدایت مهدی رحمتی در رده هفتم قرار داشته و عملکردی رضایت‌بخش را به ثبت رسانده، امیدوار است پرسپولیس را به چالش بیندازد.

استارت کورس جذاب پرسپولیس و سپاهان

فاصله پنج امتیازی پرسپولیس و سپاهان با شکست هفته گذشته سرخ‌ها در اهواز به دو امتیاز کاهش یافت و زنگ خطر را برای شاگردان گل‌محمدی به صدا درآورد. سرخ‌پوشان پایتخت یک دیدار رو در رو با حریف مستقیم خود در راه قهرمانی یعنی سپاهان مورایس خواهند داشت و به علاوه، فرصت فراوانی در اختیار تیم اصفهانی برای ربودن گوی سبقت از پرسپولیس وجود دارد.

البته نباید فراموش کرد که سپاهان هم این هفته کار سختی در اصفهان مقابل گل‌گهر دارد و امتیازسوزی طلایی‌پوشان هم دور از ذهن نیست. می‌توان این طور خلاصه کرد که عصر امروز (چهارشنبه) تکلیف صدر را سه تیم پرسپولیس از پایتخت و سپاهان و آلومینیوم مرکزنشین تعیین خواهند کرد.

تقویت خط حمله؛ از برزیل ایران تا برزیل اورجینال!

مشکل اصلی پرسپولیس در هفته‌های گذشته، تمام‌کننده و مهاجمی تمام عیار بود که بازی خوب و متفکرانه شاگردان گل‌محمدی را کامل کند. با این حال آن‌ها لئوناردو پری را برزیلی را به خدمت گرفتند تا جای خالی یورگن لوکادیا را در نوک پیکان حملات پر کند. بازگشت عیسی آل‌کثیر، مهاجم خوزستانی‌الاصل از بند مصدومیت طولانی هم اگر چه در برابر فولاد راهگشای پرسپولیسی‌ها نبود اما می‌تواند به مرور زمان به تقویت فاز تهاجمی این تیم کمک رساند. البته شیخ دیاباته هم در کنار این دو بازیکن حضور دارد و یکی دیگر از مقاصد نهایی پاس‌کاری‌های سرخ‌ها است.

رحمتی به یک‌قدمی استقلال می‌رسد؟

آلومینیوم از زمانی که به لیگ برتر راه یافته، هرگز حریف آسانی برای پرسپولیس نبوده است. آن‌ها به معنای واقعی کلمه در اراک «گربه سیاه» پرسپولیس بودند و دو شکست را در این شهر به سرخ‌پوشان تحمیل کردند. مرکزی‌نشینان در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارند که هم‌امتیاز با فولاد و مس‌رفسنجان، هفتم هستند. برد در این مسابقه برای آلومینیوم نه تنها روحیه‌بخش است، بلکه می‌تواند جهشی دوپله‌ای را به ارمغان داشته باشد.

کد خبر 638124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.