پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه ساماندهی خروجی شهر

شهردار فریدون‌شهر گفت: پروژه ساماندهی خروجی شهر تا میدان راهداران با پیشرفت ۲۰ درصدی، سال آینده تکمیل خواهد شد.

ابراهیم باتوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه پارک محلی فرهنگیان با پیشرفت ۵۰ درصدی در دست اجرا است، اظهار کرد: کندروی ورودی به CNG شهر در حال اجرا بود که به دلیل بارش‌ها و سردی هوا سال آینده تکمیل خواهد شد.

وی افزود: بخشی از جاده کنارگذر شمالی شهر حد فاصل محله فرهنگیان تا ۴۰۰ پلاک با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان احداث شد.

شهردار فریدون‌شهر با بیان اینکه کوچه‌های خاکی محله چهارصد دستگاه زیرسازی و آسفالت شد، خاطرنشان کرد: حدود دو هزار مترمربع پیاده‌روسازی در معابر این محله اجرا شد و تکمیل پارک محله را سال آینده دنبال خواهیم کرد.

باتوانی از اجرای روشنایی پارک‌های محله‌ای ۲۲ بهمن، مدنی، پارک طالقانی و معلم خبر داد و اضافه کرد: احداث فضای سبز و پیاده‌روسازی انجام شده است.

وی از احداث و بهسازی میدان‌های استقلال و میدان پلیس خبر داد و تصریح کرد: اصلاحات و برنامه‌های عمرانی در شهرک حضرت امام (ره) و مسکن مهر انجام شده است و این طرح سال آینده تکمیل خواهد شد.

شهردار فریدون‌شهر با بیان اینکه ساماندهی گلستان شهدا و آرامستان با پیشرفت ۴۰ درصدی به دلیل سرمای هوا متوقف شده است، گفت: پس از پایان فصل سرما عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

باتوانی از تهیه طرح‌ها و نقشه‌ها به منظور اجرای عملیات ساماندهی خروجی شهر تا میدان راهداران خبر داد و افزود: این پروژه که جزو مصوبات سفر استاندار به شهرستان فریدون‌شهر بوده است آغاز شده و با پیشرفت ۲۰ درصدی در دست اجرا است و تا سال آینده تکمیل خواهد شد.

کد خبر 638098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.