استفاده از ظرفیت منازل استیجاری اصفهان برای اسکان مسافران نوروزی

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: مقرر شده است شهروندانی که می‌خواهند منازل خود را به‌صورت استیجاری به مسافران نوروزی نصف‌جهان ارائه دهند، از طریق واحدهای صنفی منتخب اتحادیه مشاوران املاک اقدام کنند.

جواد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اتحادیه مشاوران املاک اصفهان فراخوانی منتشر و واحدهای صنفی برای منازل استیجاری نوروز انتخاب کرد و به کمیته اسکان ستاد خدمات سفر معرفی کرد.

وی ادامه داد: مقرر شده است شهروندانی که می‌خواهند منازل خود را به‌صورت استیجاری به مسافران نوروزی نصف‌جهان ارائه دهند، از طریق واحدهای صنفی منتخب اتحادیه مشاوران املاک اقدام کنند.

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه اگر بتوانیم از ظرفیت اسکان مسافران نوروزی در منازل استیجاری شهروندان استفاده کنیم، فرصت بسیار خوبی است، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند جهت اطلاع از واحدهای صنفی مجاز منتخب اتحادیه مشاوران املاک با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان یا اتحادیه مشاوران املاک با شماره تلفن ۳۲۶۶۴۴۵۰، تماس بگیرند.

وی اضافه کرد: آماده‌سازی مراکز اسکان در نقاط مختلف مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان برای استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی در حال انجام است.

شفیعی تاکید کرد: برای نوروز ۱۴۰۲، روند فعالیت کمیته اسکان ستاد خدمات سفر و سایر کمیته‌ها، از مهرماه ۱۴۰۱ آغاز شده است و هر کدام در حیطه وظایف خود مشغول به برنامه‌ریزی جهت ارائه بهترین خدمات به گردشگران و مسافران هستند.

وی با بیان اینکه اولویت نخست کمیته اسکان همچون سال‌های گذشته توجه ویژه به بخش خصوصی در حوزه گردشگری و اسکان است، گفت: هتل‌ها و مهمان‌پذیرها اولویت نخست برای مراجعه گردشگران خواهد بود و پس از آن مدارس آموزش‌وپرورش در اولویت دوم قرار دارد.

مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان افزود: همچون سال‌های گذشته، تعامل بسیار خوبی با اداره کل آموزش‌وپرورش برقرار شده است و اسکان مسافران با حداکثر ظرفیت در مدارس انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه منازل استیجاری از دیگر مکان‌های پیش‌بینی شده برای اسکان مسافران نوروزی است، ادامه داد: امسال نیز همچون سال گذشته از حداکثر ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی خودگردان جهت اسکان مسافران استفاده خواهد شد.

شفیعی خاطرنشان کرد: تنها محل اقامت مسافران به صورت روباز و چادرخواب، در باغ فدک پیش‌بینی شده و مدیریت منطقه هفت شهرداری به صورت شبانه‌روزی در حال تکمیل و به‌روزرسانی تجهیزات و امکانات آن است.

وی افزود: کمیته اسکان همچنین برای پیش‌بینی مواقع اضطرار، نسبت به آماده‌سازی ۳۰ ورزشگاه اقدام می‌کند تا در صورت برودت هوا و نزولات جوی، مسافران به ورزشگاه‌ها هدایت شوند.

کد خبر 638078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.