پیام شهردار سمنان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

شهردار سمنان در پیامی، فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش ایمنا، سیدعلی مرتضی‌نژاد، در پیامی فرارسیدن ایام الله دهه فجر، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت. متن پیام به این شرح ذیل است:

«بسم‌الله الله الرحمن الرّحیم

ایام‌الله دهه مبارک فجر، یادآور روزهای سراسر نور، معنویت و عدالت خواهی مردم ستم کشیده و مظلوم ایران است که با تمام توان و تحت رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران منتهی شد. انقلابی که انفجار نور و معجزه قرن و تداعی کننده اجتماع مردم عزیز ایران حول جایگاه ولایت فقیه بود.

اکنون که در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، این شجره طیبه همچنان مقاوم و مستحکم باقی مانده و مردم مؤمن و انقلابی با وجود همه شرارت‌ها، دسیسه‌چینی‌ها، فتنه‌انگیزی دشمنان و اذناب داخلی‌شان هم‌چنان به پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی ایستاده و خواهند ایستاد.

یقیناً ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی با همان عزم و اعتقاد راسخ و باور انقلابی با حضور پرشور و گسترده در جشن‌های دهه فجر به ویژه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، جلوه‌های زیبایی از شکوه همبستگی، وحدت ملی و پیوند و دلبستگی عمیق و ناگسستنی خود با انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن را به جهانیان نشان خواهند داد.

اینجانب ضمن تبریک چهل و چهارمین فجر نورانی انقلاب اسلامی به عموم ملت ایران و اقشار مختلف مردم شریف و انقلابی استان و شهر سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران میهن عزیز اسلامی، شوکت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پرتو آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و فرامین مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.»

کد خبر 638061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.