ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک

در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر، پرسپولیس تهران امروز_ چهارشنبه _ دوازدهم بهمن ماه به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

باتوجه به اینکه این دیدار برای گل‌محمدی از اهمیت فراوانی برخوردار می‌باشد بعید است که این سرمربی در سیستم بازی خود تغییر ایجاد کند و به احتمال فراوان با همان ترکیب ۲_۴_۴ مقابل شاگردان رحمتی قرار بگیرد.

خط دروازه؛ بیرانوند همچنان در ترکیب می‌تازد

از ابتدای فصل تا کنون علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه‌بان اصلی درون ترکیب قرمزپوشان قرار گرفته و با عملکرد مطلوب خود نقش موثری در روند موفقیت آمیز تیم گل‌محمدی ایفا کرده است، اگرچه سرمربی قرمزها روی نیمکت ذخیره احمد گوهری را در اختیار دارد و این بازیکن در چند بازی به دلیل مصدومیت بیرانوند از ناحیه بینی و همچنین در جام حذفی درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت و نمایش خوبی از خود ارائه داد اما بعید است کادرفنی قرمز پوشان برای این پست برابر نماینده اراک تغییری در نظر بگیرد و بازهم شاهد حضور بیرانوند در ترکیب اصلی خواهیم بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک

مدافعان؛ زوج‌هایی که جدایی ناپذیرند

بدون تردید یکی از خطوطی که از ابتدای فصل متحمل کمترین تغییر و تحول در پرسپولیس شده پست مدافع است زیرا یحیی گل‌محمدی در این خط بازیکنان تاثیر گذاری دارد که از ستاره‌های لیگ برتر به شمار می‌روند و از هماهنگی خوبی با یکدیگر برخوردار هستند بنابراین به احتمال فراوان امروز نیز باز هم در خط دفاع میانی شاهد حضور مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی ولسیانی باشیم و دانیال اسماعیلی فر و علی نعمتی نیز به ترتیب در سمت راست و چپ خط دفاعی برای پرسپولیس در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک

هافبک‌ها؛ خلاقیت گل‌محمدی در میانه میدان

پس از بر طرف شدن مصدومیت وحید امیری و هماهنگی سینا اسد بیگی با سایر بازیکنان این تیم یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت با توجه به سیستم مدنظر خود یک خط هافبک خلاق را در میانه میدان قرار دهد به همین دلیل تا اینجای کار کمتر شاهد این موضوع بوده‌ایم که سرمربی قرمزها در چیدمان اصلی خط هافبک خود تغییرات محسوسی را ایجاد کند بر همین اساس احتمالاً در مقابل شاگردان رحمتی باز هم شاهد حضور همزمان وحید امیری، مهدی ترابی، سینا اسدبیگی و میلاد سرلک در خط هافبک پرسپولیس باشیم و سایر بازیکنان این پست همانند سروش رفیعی و کمال کامیابی نیا به عنوان یار تعویضی برای تیم خود راهی میدان شوند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک

مهاجمان؛ ستاره جوان در کنار کاپیتان می‌درخشد

امید عالیشاه در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر غالباً به عنوان مهاجم در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفته است و همراه با لوکادیا زوج زهرداری را تشکیل داده بودند اما پس از جدایی این مهاجم هلندی از پرسپولیس یحیی گل‌محمدی ترجیح داد محمد عمری جوان را به عنوان زوج عالیشاه در چیدمان اصلی تیم خود قرار دهد و عمری نیز با عملکرد مطلوب خود به خوبی جواب اعتماد سرمربی قرمز پوشان را داد بنابراین به احتمال فراوان برابر آلومینیوم نیز بازهم این زوج در خط حمله پرسپولیس قرار بگیرند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم

علیرضا بیرانوند، گئورگی ولسیانی، مرتضی پور علی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، وحید امیری، مهدی ترابی، سینا اسد بیگی، میلاد سرلک، امید عالیشاه و محمد عمری

کد خبر 638045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.