اختصاص درآمد حاصل از بلیت‌فروشی سپاهان - گل‌گهر به زلزله‌زدگان خوی

با اعلام باشگاه سپاهان اصفهان، درآمد حاصل از بلیت‌فروشی دیدار با گل‌گهر سیرجان به زلزله‌زدگان خوی اختصاص خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته جاری، هموطنانمان در خوی اسیر زلزله شدیدی شدند و به‌دنبال این حادثه ناگوار، چند نفر کشته و بیش از هزار نفر مصدوم شده‌اند و آسیب‌های جانی و مالی فراوانی به مردم این منطقه رسیده است. ضمن اینکه خانواده‌های پرشماری به‌دلیل آوار خانه‌ها و رسیدن آسیب ناگوار به اموالشان، روزها و شب‌های بسیار سختی را پشت سر می‌گذارند و چشم به‌راه کمک‌های دولت، ارگان‌ها و سایر هموطنانشان هستند تا از این شرایط دشوار کمی فاصله بگیرند.

به‌دنبال آن، باشگاه سپاهان اعلام کرد که در راستای عمل به وظیفه انسان‌دوستی و مسئولیت‌های اجتماعی خود و حمایت از زلزله‌زدگان خوی، عوائد حاصل از بلیت‌فروشی دیدار هفته هجدهم خود در لیگ برتر مقابل گل‌گهر سیرجان که در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود را صرف کمک به آسیب‌دیدگان زلزله خوی خواهد کرد.

گفتنی است بلیت‌های دیدار سپاهان - گل‌گهر برای ظرفیت ۳۰درصدی تاکنون بیش از ۶۰ درصد به‌فروش رفته که قیمت هر بلیت ۴۰ هزار تومان است.

پیش‌تر باشگاه تراکتور نیز با انجام همین اقدام درآمد حاصل از بلیت‌فروشی دیدار مقابل تراکتور، و همچنین اعضای باشگاه فولاد پاداش خود از برد مقابل پرسپولیس را به زلزله‌زدگان خوی اختصاص داده بودند و باشگاه پرسپولیس نیز اعلام کرد تا هفته آینده کمک‌هایش به این منطقه به دست هموطنان خواهد رسید.

کد خبر 638025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.