برق ۱۵ روستای فریدونشهر قطع است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان درباره بارش شدید برف در شبانه‌روز گذشته در شهرستان فریدونشهر گفت: به‌علت شدت بارش برف و کولاک، در حال حاضر، برق ۱۵ روستای پشتکوه دوم شهرستان فریدونشهر قطع شده است.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در محور خوانسار _ بویین میاندشت به‌علت کولاک و برف شدید، راه ارتباطی ۶۰ روستای پشتکوه فریدونشهر در اثر بارش برف و کولاک مسدود است، اظهار کرد: طی بارش‌های اخیر برف و کولاک، برق ۱۵ روستای پشتکوه دوم شهرستان فریدونشهر از روستای بهرام‌آباد تا وزوه قطع است.

وی با اشاره به اینکه طی آغاز فعالیت سامانه سرد بارشی، بیشترین بارش برف در شهرستان‌های داران، چادگان و فریدونشهر ثبت و گزارش شده است، افزود: از روزهای گذشته، عوامل راهداری در مسیرها و محورهای روستاهای فریدونشهر مستقر شده‌اند و اکنون نیز اکیپ‌های امداد و نجات در مناطق درگیر با بارش برف در حال خدمت‌رسانی هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: به‌علت کولاک و برف شدید، در حال حاضر، راه‌های ارتباطی ۱۸ روستای شهرستان بویین میاندشت مسدود شده است و عوامل اداره راهداری همچنان برای بازگشایی راه‌ها تلاش می‌کنند.

کد خبر 638024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.