تداوم فعالیت سامانه بارشی در بیشتر مناطق استان اصفهان

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بارش باران در شهر اصفهان ۴.۸ میلی‌متر به‌ثبت رسیده است، گفت: طی امروز و فردا، تداوم فعالیت سامانه بارشی برای بیشتر مناطق استان داریم و شدت فعالیت این سامانه برای منطقه غربی و جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا رفیعی امروز _ سه‌شنبه یازدهم بهمن‌ _ در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، شاهد بارش برف و باران در سطح استان اصفهان بودیم. تا ساعت ۹ صبح امروز، دامنه ۱۹ میلی‌متر، اسلام‌آباد موگویی ۱۸.۷ میلی‌متر و چادگان ۱۷.۶ میلی‌متر به ترتیب بیشترین بارش‌ها را داشتند.

وی با بیان اینکه بارش باران در شهر اصفهان ۴.۸ میلی‌متر به‌ثبت رسیده است، ادامه داد: طی امروز و فردا، تداوم فعالیت سامانه بارشی برای بیشتر مناطق استان داریم و شدت فعالیت این سامانه برای منطقه غربی و جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: بارش برف و باران، وزش باد شدید و کولاک برف، احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات و مسدودی راه‌های روستایی و گردنه‌ها، مه‌آلودگی، کاهش دید و لغزندگی سطح جاده‌ها و اختلال در تردد در محورها به‌ویژه محورهای مواصلاتی استان اصفهان با استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد دور از انتظار نیست.

کد خبر 638004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.