همبستگی نیروهای مسلح باعث یأس و ناامیدی دشمنان شده است

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از موارد نگران‌کننده برای دشمنان، اتحاد و همبستگی نیروهای مسلح تحت ولایت فرماندهی کل قوا بوده که باعث یأس و ناامیدی آن‌ها شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر سرتیپ دوم محسن میهن‌دوست امروز _ سه‌شنبه یازدهم بهمن _ در نشست خبری ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری که با حضور فرماندهان ارتش و اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر از صدر اسلام تاکنون و گرامیداشت یاد امام راحل (ره) اظهار کرد: اعیاد رجب، میلاد حضرت علی (ع) و دهه فجر انقلاب اسلامی را به تمام هموطنان تبریک می‌گویم. از همان روزهای ابتدایی که انقلاب رقم خورد و امام خمینی (ره) اقدامات اولیه را انجام دادند، ارتش و بدنه ارتش ارتباط تنگاتنگی را با امام خمینی (ره) داشتند و موارد و مطالب مهم امام راحل را میان تمام کارکنان ارتش نشر می‌دادند.

وی افزود: ارتش و بدنه آن از همان ابتدا درک کرده بودند که نیازمند حضور حکومت اسلامی هستیم و از این امر بسیار استقبال کردند و در سال‌های آخر منتهی به انقلاب ۵۷ هماهنگی‌های بسیاری را در سطوح بالا با یکدیگر داشتند. بدنه ارتش بین آحاد مردم شرکت می‌کردند و از پادگان‌ها بیرون می‌آمدند و در تظاهرات حضور داشتند و اگر این همراهی نبود، به‌طور قطع انقلاب به این سهولت پیروز نمی‌شد.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در بحث دستاوردها و پیشرفت‌های بعد از انقلاب اسلامی، باید این‌گونه بگویم که پیش از انقلاب به‌طور صددرصدی حتی ازنظر راهبری نیروی انسانی به بیگانگان وابسته بودیم و این موضوع به‌دلیل حضور مستشاران خارجی بود که علاوه بر منافعی که داشتند، جاسوسی‌های خودشان را انجام می‌دادند و مانع می‌شدند که کارکنان ما بتوانند آموزش‌های لازم را ببینند و تلاش می‌کردند تا کشور از صفر تا صد به آن‌ها وابسته باشد. در آغاز جنگ، تعدادی از خلبانان نزد امام خمینی (ره) رفتند و گفتند که تعداد زیادی از قطعات فرسوده شده است که امام فرمود این قطعات عمر انقلابی دارد و بروید خودتان تعمیر و ساخت آن‌ها را یاد بگیرید.

وی تصریح کرد: در حال حاضر، بیش از ۴۰ سال از آن زمان گذشته است و به همت ارتش انقلابی جمهوری اسلامی ایران تمامی قطعات موردنیاز ساخته می‌شود. بسیاری از موارد را به‌دلیل اینکه هنوز رونمایی نشده است نمی‌توانیم نام ببریم. در بحث هواپیمایی نیز در کشور خودمان طراحی و ساخت جنگنده را انجام دادیم و درمورد سلاح‌های پدافندی نیز همین ساختار مدنظر است. گواه این موضوع بازدارندگی دربرابر استکبار جهانی بوده که به این یقین رسیده است که در جنگ سخت نمی‌تواند با کشور ما مقابله کند. چراکه بارها گفته‌اند که گزینه نظامی روی میز است، اما نتوانستند حتی این گزینه را نگاه کنند. یکی از موارد بسیار اساسی‌ای که دشمن را نگران کرده، اتحاد و همبستگی بین نیروهاست که تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ایجاد شده که این همدلی و هماهنگی مایه یأس و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی است.

کد خبر 637974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.