کشف ۱۵ تن پارچه خارجی قاچاق از زیر بار برنج

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: ۱۵ تن انواع پارچه خارجی قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال که زیر بار برنج جاساز شده بود، کشف شد.

سرهنگ سهراب قرقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده حاوی بار برنج مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در بازرسی انجام شده مقدار ۱۵ تن انواع پارچه خارجی قاچاق که زیربار برنج جاساز شده و بدون هرگونه اسناد و مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه ارزش پارچه‌های کشف شده برابر ارزیابی کارشناسان ۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز باعث رونق تولید، بهبود وضعیت اقتصادی و کسب و کار می‌شود، از این رو پلیس قاطعانه با مجرمان و متخلفان در این زمینه برخورد خواهد کرد، از شهروندان نیز می‌خواهیم اخبار و اطلاعات خود در این راستا را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 637957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.