۶۰ کیلوگرم تریاک توسط یگان تکاوری اصفهان کشف شد

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک، گفت: یک متهم در عملیات عوامل یگان تکاوری این استان دستگیر شد.

سرهنگ مهرداد فراشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عوامل یگان تکاوری فرماندهی انتظامی اصفهان مستقر در یکی از محورهای مواصلاتی در راستای کنترل و بررسی وسایل نقلیه مشکوک با هدف برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک و برای بررسی وارد عمل شدند.

وی افزود: راننده خودرو به محض مشاهده عوامل پلیس قصد متواری شدن از محل را داشته که با هوشیاری و سرعت عمل مأموران خودرو متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۶۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه در این عملیات یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، به شهروندان توصیه می‌کنیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود در خصوص این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 637948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.