توقیف محموله ۱۰ میلیاردی قاچاق در کاشان

‌فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: سه دستگاه خودروی سواری حامل انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران این فرماندهی توقیف شد.

‌سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان کاشان حین کنترل خودروهای ورودی به داخل شهرستان به سه دستگاه خودروی سواری مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی به بازرسی از این خودروها پرداخته و موفق به کشف ۲۴ دستگاه کنسول بازی، ۱۹۵ جفت کفش، ۲۲۱ ثوب البسه، ۲۷۰ دستگاه قهوه‌ساز، ۱۵۴ دستگاه چرخ گوشت، هشت دستگاه اسپیکر شارژی و ۱۲۰۰ عدد چاقوی خارجی قاچاق که بدون اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را ۱۰ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این خصوص سه متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی با تأکید بر مبارزه هدفمند پلیس با قاچاق کالا و ارز به منظور حمایت پایدار از تولید ملی، گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در این خصوص، موضوع را از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

کد خبر 637947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.