قاچاق ۷۴ کیلوگرم تریاک در پوشش بار گوجه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که در پوشش بار گوجه اقدام به قاچاق بیش از ۷۴ کیلوگرم تریاک کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از قاچاق محموله مواد افیونی به مرکز کشور به وسیله یک دستگاه خودروی کامیون بنز مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از کنترل هوشمندانه یکی از محورهای مواصلاتی این خودرو را حین ورود به استان متوقف و در بازرسی صورت گرفته از این خودرو که حامل بار گوجه بود مقدار ۷۴ کیلو و ۷۶۰ گرم تریاک را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با بیان اینکه راننده خودرو این مقدار مواد مخدر را در مرزهای جنوب شرقی کشور بارگیری و قصد انتقال آن‌ها به مرکز کشور را داشت، تصریح کرد: در این عملیات خودرو توقیف و راننده آن نیز دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 637938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    0 0
    سپاس از تلاشهای شما و خدا قوت اما وقتی به زندانها سر میزنید فقط معتاد و راننده میبینیم که در ارتباط با مواد دستگیر شده آمد در حالی که شما رد مواد را یا از مبدا میزنید یا از مقصد و چون مواد در خودرو در یکجا و راحت قابل توقیف است خودرو و راننده را توقیف میکنید و خریدار یا فروشنده اصلی که اصل ماجرا هستند آزادانه به راننده دیگر و با احتیاط بیشتر میفرستند و این وهن به وجود می آید که پلیس فقط ضعیف کش است و با اصل کاری ها کار ندارد یا حق حساب میگیرد یا طعمه یا......غیره پس لطفاً مبدا یا مقصد را دستگیر کنید اگر نه راننده بدبخت زیاد پیدا میشه علی برکت اللله