بازدید از پروژه‌های زیرساختی شرق استان اصفهان و شهرستان نایین

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان گفت: در راستای بازدید از پروژه های زسر ساختی شهرک ها و نواحی های صنعتی شرق استان، از ساختمان اداری شهرک نایین بازدید شد.

رسول سواری در حاشیه بازدید از برخی واحدهای صنعتی و شرکت‌های دانش بنیان شهرک صنعتی نائین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز با همراهی فرماندار شهرستان نائین در راستای بازدید ۴۴ پروژه زیر ساختی در شهرک‌ها و نواحی‌های صنعتی استان اصفهان در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بازدید از ساختمان اداری شهرک صنعتی نائین و برخی واحدهای صنعتی و شرکت‌های دانش بنیان انجام شد.

وی افزود: همچنین از یک شرکت دانش بنیان در زمینه تولید پمپ هیدرولیک پیستونی بازدید شد و خدا را شکریم که این واحد تولیدی به افتتاح رسیده و در حال تولید محصول می‌باشد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان خاطرنشان کرد: نیاز این شرکت دانش بنیان، زمین مجاور شرکت بود که طبق قول مساعدی که به این شرکت داده شد، زمین مجاور حداکثر تا یک ماه آینده در اختیار این شرکت در راستای افزایش تولید پمپ‌های هیدرولیک قرار خواهد گرفت.

سواری تصریح کرد: پیش از این، پروژه‌های گاز رسانی شهرک صنعتی شهرستان کوهپایه، پروژه زیر گذر و فضای سبزی شهرک سجزی نیز مورد بازدید قرار گرفت و تمام این پروژه‌های زیر ساختی در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایمنا، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان به همراه محمد کریمی، فرماندار شهرستان نائین و علی خواجه نصیری، مدیر شهرک صنعتی نائین از برخی واحدهای صنعتی و دانش بنیان در این شهرک صنعتی بازدید کردند. این بازدیدها در راستای بهره‌برداری از ۴۴ پروژه زیر ساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اصفهان در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شد که پروژه افتتاح ساختمان اداری شهرک صنعتی نائین، تنها پروژه این شهرستان در دهه مبارک فجر امسال می‌باشد.

کد خبر 637920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.