ذوب آهن صفر _ پیکان ۳ / صعود پیکان به فینال لیگ برتر والیبال زنان

تیم والیبال ذوب آهن در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی مقابل پیکان قرار گرفت که مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر به سود پیکان تمام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم والیبال زنان ذوب آهن در دومین بازی خود در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال زنان امروز _سه شنبه یازدهم بهمن ماه_ از ساعت ۱۳ در سالن ملت مقابل پیکان صف آرایی کرد که با نتیجه ۳ بر صفر بازی را واگذار کرد.

در ست اول دوتیم تا امتیاز ۷ پایاپای پیش آمدند، اما ذوبی ها ۳ امتیاز اختلاف ایجاد کردند و رشیدی تایم استراحت گرفت. در ادامه پیکانی‌ها با یک بازی بهتر پیش افتادند و به امتیاز ۲۰ رسیدند، شاگردان خمسه ناامید نشدند و تلاش کردند تا به بازی برگردند. درنهایت ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود پیکان تمام شد.

در ست دوم دوتیم بازی برابری از خود نشان دادند، پیکانی‌ها به امتیاز ۱۵ رسیدند. ذوبی ها ۶ امتیاز عقب افتادند و خمسه تایم استراحت گرفت. گاندو ها اختلاف امتیاز را کم کردند، اما ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود پیکان تمام شد.

در ست سوم همان اوایل بازی پیکان اختلاف امتیاز ایجاد کرد، گاندو ها برخلاف دو ست گذشته عملکرد ضعیفی در ست سوم دارند. ۱۰ امتیاز برتری برای پیکان وجود دارد، شاگردان رشیدی به امتیاز ۲۰ رسیدند. ست سوم هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ به نفع پیکان تمام شد.

کد خبر 637916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.