ساماندهی دستفروشان در دستور کار شهرداری سمنان

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سمنان از دستور کار قرار گرفتن ساماندهی دستفروشان با مشارکت سازمان‌های متولی خبر داد.

علیرضا جندقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نخستین نشست تخصصی ساماندهی دست‌فروشان در سطح شهر طبق دستورالعمل اجرایی به منظور ایجاد هماهنگی‌های بیش‌تر بین شهرداری سمنان، دیگر دستگاه‌های اجرایی، بهره‌گیری از ظرفیت قانون و همکاری بین‌بخشی سازمان‌های متولی برگزار شد.

وی افزود: در این نشست مقرر شد با هماهنگی و مساعدت رئیس پلیس راهور شهرستان در ابتدا جانمایی دست‌فروشان در بلوار آیت الله عالمی از باند جنوب به شمال به لحاظ ترافیکی و دسترسی محلی مورد بررسی قرار بگیرد، سپس نسبت به هدایت دست‌فروش‌ها در روزهای جمعه به این بلوار اقدام شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح، ساماندهی دست‌فروشان در مناطق جنوبی و تاریخی شهر سمنان است که روز بازار ندارد و با ساماندهی شاهد رونق اقتصادی در این محله‌ها خواهیم بود.

جندقی تصریح کرد: شهرداری سمنان، فرمانداری، اداره صمت، مرکز بهداشت، نیروی انتظامی، اداره تعزیرات حکومتی و صدا و سیمای مرکز استان سمنان از دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی و مرتبط با موضوع ساماندهی دست‌فروشان است تا برابر قوانین و مفاد این دستورالعمل اقدامات مشترک انجام شود.

کد خبر 637910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.