نقل مکان احتمالی جورجینیو به سمت دیگر لندن

هافبک چلسی ممکن است به دلیل جذب انزو فرناندز از جمع آبی‌ها جدا شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از دیلی میل، به دنبال مصدومیت طولانی محمد الننی هافبک آرسنال، توپچی‌ها تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ژانویه به دنبال جذب جورجینیو هافبک چلسی هستند.

هدف شماره یک آرسنال مویزس کایسدو از برایتون بود که دو بار برای او پیشنهاد دادند اما هربار، مدیران باشگاه برایتون پیشنهادها را رد کردند تا کایسدو در جمع مرغ‌های دریایی باقی بماند.

اکنون تصور می‌شود که آرسنال به دنبال ارائه پیشنهادی محکم برای جذب جورجینیو است. از آن جایی که چلسی برای جذب انزو فرناندز هافبک بنفیکا تلاش می‌کند، به نظر می‌رسد که شیرهای آبی لندن مایل هستند به بازیکن ایتالیایی اجازه دهند تا قبل از بسته شدن پنجره، در صورتی که از سوی سایر تیم‌ها مبلغ مناسبی پیشنهاد شود او را به فروش برسانند. با توجه به اینکه از قرارداد جورجینیو تنها شش ماه باقی مانده است، جدایی او از چلسی در این پنجره دور از انتظار نیست.

تلاش‌های باشگاه آرسنال برای جذب هافبک چلسی لزوماً به این معنا نیست که این باشگاه تمرکز خود را بر وی گذاشته است. تا پیش از ساعت ۲۳ امشب، باشگاه‌ها برای مذاکره فرصت دارند و در این میان نام تیلمانس نیز به عنوان گزینه مدنظر آرسنال مطرح شده است.

هنوز مشخص نیست که آرسنال در ساعات باقیمانده برای تقویت خط میانی خود چه تصمیمی خواهد گرفت، با این حال باشگاه لندنی تمام تلاش خود را برای جذب یک هافبک به کار خواهد گرفت و احتمالاً در پایان روز، آرتتا یک بازیکن جدید به ترکیب خود اضافه کند.

کد خبر 637851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.