آماده‌سازی محل‌های ضروری در خوی/ تأسیسات شهر و ساختمان‌های شهرداری آسیب‌ جزئی دیده است

شهردار خوی با بیان اینکه بعضی تاسیسات شهر و ساختمان‌های شهرداری دچار آسیب‌های جزئی شده است، گفت: تیم‌های عملیاتی شهرداری در کنار سایر نهادها در حال آماده‌سازی و تدارک اسکان‌های جدید هستند.

حسن نصرالله‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اقدامات شهرداری در راستای کمک به زلزله‌زدگان خوی، اظهار کرد: در پی وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری در شهر خوی، نیروهای خدمات‌رسانی شهرداری خوی برای کمک به شهروندان زلزله زده به محل اعزام شدند و در حال حاضر در کنار دستگاه‌های خدمات‌رسان عضو ستاد بحران شهرستان، مشغول آواربرداری و خدمت به هموطنان است.

وی افزود: با همت مجموعه نهادهای شهری، برداشت‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

شهردار خوی با بیان اینکه بعضی تأسیسات و ساختمان‌های شهرداری دچار آسیب‌های جزئی شده است و نیاز به تعمیرات اساسی نداریم، خاطرنشان کرد: تأسیسات و زیرساخت‌های شهری آسیب ندیده است و قطعی آب، برق و گاز نداشته‌ایم.

نصرالله‌پور ضمن قدردانی از پیگیری‌های خبرگزاری ایمنا، تصریح کرد: تمام دستگاه‌های خدمات شهری مشغول ارائه خدمات گسترده به شهروندان هستند، پاکسازی معابر اصلی فرعی شهر انجام شده است و در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در بحث پاکسازی معابر سطح شهر وجود ندارد.

وی با اشاره به توزیع چادر میان شهروندان زلزله زده، گفت: شهرداری به عنوان عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان در کنار سایر نهادی شهری همکاری لازم برای توزیع اقلام و آماده‌سازی محل‌های ضروری را داشته است و تیم‌های عملیاتی شهرداری در کنار سایر نهادها در حال آماده‌سازی و تدارک اسکان‌های جدید هستند.

به گزارش ایمنا، هشتم بهمن‌ماه حوالی ساعت ۱۰ زلزله‌ای به قدرت ۵.۹ ریشتر شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند. تاکنون سه زلزله ۴.۵ ریشتری و پس لرزه‌های متعدد تکرار شده است.

کد خبر 637841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.