با هوشیاری جان‌برکفان سپاه نقشه‌های دشمنان خنثی شده است

رئیس شورای اسلامی شهرستان فارسان گفت: نقشه‌هایی که توسط دشمن طرح‌ریزی شده کامل بود، با هوشیاری و ادای تکلیف جان‌برکفان سپاه خنثی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی رحیمی امروز _سه‌شنبه یازدهم بهمن‌_ در جلسه با مسئولان سپاه ناحیه فارسان اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهرستان فارسان با حمایت کامل از جان‌برکفان و دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قدردان خدمات و تلاش‌های سپاه پاسداران در استقرار امنیت، رفاه و آسایش ملت ایران شدند.

وی افزود: در پی اقدام خبیثانه اتحادیه اروپا مبنی بر رأی مثبت به متمم پیشنهادی برای شناسایی سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی، شورای اسلامی شهرستان فارسان، ضمن محکومیت و تقبیح اقدام اخیر اتحادیه اروپا، با حضور در سپاه ناحیه فارسان با حمایت کامل از جان‌برکفان و دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار مردم ایران، قدردان خدمات و تلاش‌های سپاه پاسداران در استقرار امنیت، رفاه و آسایش ملت ایران است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان فارسان گفت: سپاهیان فرزندان این ملت هستند و هرگونه تهمت و توهین علیه این نهاد، توهین علیه کل ملت ایران است، ما نمایندگان مردم در شورا هیچ فاصله‌ای میان خود و سپاه نمی‌بینیم.

وی با بیان اینکه دشمن با این ابزار به دنبال نشان دادن دشمنی خود با ایران اسلامی است، گفت: هر توطئه و دسیسه‌ای که دشمن علیه جبهه مقاومت و کشورهای منطقه و ایران داشته است، سپاه آن را خنثی کرده است.

رحیمی تصریح کرد: نقشه‌هایی که توسط دشمن طرح‌ریزی شده، کامل بوده است اما با هوشیاری و ادای تکلیف جان‌برکفان سپاه همه این نقشه‌ها خنثی شده است.

وی ادامه داد: افتخار می‌کنیم که ایثارگران سپاه به عنوان حامی ایران، افرادی هستند که در هیچ عرصه‌ای حتی در توطئه‌های اقتصادی نیز ملت ایران را تنها نگذاشتند و ملت ایران همچنین راه تعالی و پیشرفت را ادامه می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان فارسان گفت: ملت‌های مسلمان و ستمدیده منطقه و آزادگان و مستضعفان جهان در سال‌های اخیر شاهد اقدامات ماندگار و تعیین کننده جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران قهرمان انقلاب اسلامی در مقابله با تروریسم داعش بودند و بر نقش ایران در سرکوب تروریسم در منطقه واقف هستند.

وی تصریح کرد: اقدام مغرضانه و نابخردانه اخیر پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از عمق کینه‌ورزی و نمایانگر اشتباهات مکرر دستگاه محاسباتی دشمن است.

رحیمی خاطرنشان کرد: ناتوانی اتحادیه اروپا در تحلیل درست مسائل و عجز از درک شرایط امروز جهان و مواجه نشدن منطقی با مشکلات عدیده و لاینحل خود، چسبندگی غیرمعقول و غیرعاقلانه به آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل، دنباله‌روی از سیاست‌های توسعه‌طلبانه آن‌ها و اتخاذ تصمیمات غلط، نظیر آنچه که به‌تازگی در پارلمان اروپا گرفته شد، ثمراتی جز افزایش مشکلات و پیچیده‌تر شدن اوضاع نابسامان برای آنها ندارد.

کد خبر 637831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.