برج‌های دوقلو پس از پرداخت مخارج شرکت در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد

شهردار خرم‌آباد گفت: در جلسه تعیین تکلیف برج‌های دوقلو، طبق توافقات اولیه مقرر شد میزان مخارج شرکت معین کوثر کارشناسی شود و با در نظر گرفتن شرایط قرارداد، این مخارج از طرف شهرداری پرداخت شود و پروژه در اختیار شهرداری مرکز استان قرار گیرد.

سعید فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: توافق اولیه برای واگذاری کامل پروژه برج‌های دوقلو به شهرداری خرم‌آباد با نرخ کارشناسی انجام شده است.

وی افزود: طبق توافق اولیه قرار بود پروژه برج‌های دوقلو با مشارکت شهرداری خرم‌آباد و شرکت معین کوثر طی ۳۶ ماه به بهره‌برداری برسد، اما این طرح به‌رغم پیگیری‌ها و عقد متمم قرارداد، در حال حاضر تعطیل است.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: روز گذشته با حضور استاندار لرستان، معاون عمرانی استانداری و نماینده مردم مرکز استان در مجلس شورای اسلامی، جلسه‌ای با معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به منظور تعیین تکلیف برج‌های دوقلوی شهر خرم‌آباد برگزار شد.

فتوحی اضافه کرد: طبق توافق اولیه مقرر شد مخارج انجام شده شرکت معین کوثر کارشناسی و با در نظر گرفتن شرایط قرارداد این مخارج از طرف شهرداری پرداخت شود و کل پروژه در اختیار شهرداری مرکز استان قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا مقرر شد ظرف مدت ۱۰ روز کمیته‌ای با حضور کارشناس رسمی دادگستری، نماینده شهرداری، نماینده شرکت معین کوثر و یک داور مرضی‌الطرفین تشکیل شود و این کمیته ظرف سه ماه ارزیابی نهایی را انجام و گزارش خود را ارائه دهد تا تمام حق و حقوق بنیاد شهید در قبال مابه‌ازای ملکی یا نقدی به شهرداری واگذار و گره کور این پروژه فاخر شهری باز شود.

شهردار خرم‌آباد گفت: پروژه برج‌های دوقلو یکی از طرح‌های عمرانی و مهم شهر است که با وجود گذشت حدود هشت سال از آغاز عملیات اجرایی نه تنها تکمیل نشده، بلکه با پیشرفت حدود ۳۰ درصدی در حال حاضر تعطیل است.

فتوحی افزود: در جلسه تعیین تکلیف برج‌های دوقلو، طبق توافقات اولیه مقرر شد میزان مخارج شرکت معین کوثر کارشناسی شود و با در نظر گرفتن شرایط قرارداد، این مخارج از طرف شهرداری پرداخت شود و پروژه در اختیار شهرداری مرکز استان قرار گیرد.

کد خبر 637806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.