افتتاح ترمینال فرودگاهی جدید در شهر آمریکایی

شورای شهر کانزاس‌سیتی آمریکا، در نهایت تاریخ افتتاحیه رسمی ترمینال فرودگاهی ۱.۵ میلیارد دلاری خود را اعلام کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر کانزاس‌سیتی اعلام کرد که ترمینال جدید یک میلیون فوت‌مربعی فرودگاه شهر، کمتر از یک ماه دیگر و در تاریخ بیست‌وهشتم فوریه سال جاری افتتاح می‌شود.

شورا خاطرنشان کرد که هدف از ایجاد این ترمینال، بهبود خدمات‌رسانی به جمعیت شرکت‌کنندگان در رویدادهای سالانه‌ای است که حجم وسیعی از علاقه‌مندان را به شهر جذب می‌کند.

شورای شهر کانزاس‌سیتی تأکید کرد که این ترمینال مجهز پس از چهار سال و با صرف بودجه‌ای ۱.۵ میلیارد دلاری جایگزین ترمینال‌های فعلی شده است و به‌عنوان گران‌ترین پروژه زیرساختی واحد در تاریخ شهر شناخته می‌شود.

شورا مطرح کرد که ترمینال جدید در زمان افتتاح دارای ۳۹ گیت خواهد بود اما ظرفیت گسترش ۵۰ گیت را دارد.

شهردار کانزاس‌سیتی ضمن ستایش تلاش‌های واحدهای ساخت‌وساز این پروژه برای حفظ بودجه و موفقیت در هدف خود برای استخدام قشرهای اقلیتی جامعه و زنان در مشاغل موجود در آن، خاطرنشان کرد: "هر کس از سراسر جهان که از طریق ترمینال فرودگاهی جدید جابه‌جا شود، نه‌تنها یک ساختمان پیشرفته، بلکه فرودگاهی را خواهد دید که داستان کانزاس‌سیتی را از طریق هنرها، تجارت و فرهنگ شهر، همچنین کارکنان مشغول در آن به‌نمایش گذاشته است."

افتتاح ترمینال فرودگاهی جدید در شهر آمریکایی

شورای شهر که از ترمینال جدید فرودگاهی شهر به‌عنوان یک دروازه ورودی جدید و یک بستر خوشامدگویی نوین برای کانزاس‌سیتی یاد کرده است، اعلام کرد: عموم مردم، البته با ظرفیت محدود ثبت‌نامی، می‌توانند پیش از افتتاح رسمی ترمینال جدید، روز هجدهم فوریه بین ساعات ۹ صبح تا هفت بعدازظهر از آن بازدید کنند. یک گروه منتخب از داوطلبان جامعه نیز روز چهاردهم فوریه را در ترمینال سپری خواهند کرد تا ظرفیت‌های عملیاتی آن را از جمله سوار و پیاده کردن مسافران، بررسی پروازها و انجام بررسی‌های امنیتی مورد آزمایش قرار دهند.

شورای شهر کانزاس‌سیتی اعلام کرد که تمام پروازهای موجود تا پیش از ساعت یک بامداد بیست‌وهشتم فوریه در ترمینال‌های موجود انجام می‌شود و خطوط هوایی ۳۱ هواپیما در طول شب از ترمینال‌های فعلی به ترمینال جدید منتقل خواهد شد تا برای پروازهای صبح آماده شوند.

افتتاح ترمینال فرودگاهی جدید در شهر آمریکایی

کد خبر 637777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.