تخفیف ۲۵ درصدی عوارض شهرداری / تحویل یک دستگاه بیل بکهو

شهردار بویین‌میاندشت گفت: تخفیف عوارض شهرداری به جز عوارض خودرو و نوسازی، شامل تخفیف ۲۵ درصد می‌شود.

سیداحمد عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ادامه عملیات بازسازی پل وحدت در بویین‌میاندشت اظهار کرد: در این پروژه پس از عملیات تخریب پل قدیم، پل جدید در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه پل وحدت روی رودخانه مرکزی شهر در حال احداث است، افزود: این پل با دو دهانه به مساحت ۵۰۰ مترمربع و ارتفاع چهار متر در حال ساخت است.

شهردار بویین‌میاندشت خاطرنشان کرد: ایجاد حاشیه امن برای ساکنان اطراف رودخانه از مهمترین دلایل ساخت این سازه بتنی بوده است که در سطح منطقه در نوع خود بی‌نظیر است.

عبدالهی تصریح کرد: اعتبار اولیه این پل ۱۵ میلیارد ریال است و بهره‌برداری از این طرح ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد؛ رفع مشکل گاز کشتارگاه نیمه‌صنعتی شهرستان بویین‌میاندشت نیز پس از ۱۶ سال با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان اجرایی شد.

وی اضافه کرد: به منظور تأمین آب کشتارگاه صنعتی، پروژه حفر چاه با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان اجرا شده است.

شهردار بویین‌میاندشت تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت چهل‌وچهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بسته‌های تشویقی عوارض به شهروندان اعطا می‌شود. تخفیف عوارض شهرداری بویین‌میاندشت به جز عوارض خودرو و نوسازی، شامل ۲۵ درصد تخفیف می‌شود.

عبدالهی با بیان اینکه یک دستگاه بیل بکهو به شهرداری بویین‌میاندشت تخصیص داده شده است، گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری بر مبنای رقم ۱۰ میلیارد تومان بوده که تا پایان ۹ ماه امسال، ۲۰ میلیارد تومان تحقق یافته است.

کد خبر 637763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.