امید نورافکن قرارداد خود را تا سال ۱۴۰۴ با سپاهان تمدید کرد + عکس

امید نورافکن، ستاره تیم فوتبال سپاهان اصفهان، پس از توافق با مدیران این باشگاه، قرارداد خود را تا سال ۱۴۰۴ با سپاهان تمدید کرد و برای سه فصل آینده نیز در اصفهان ماندنی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هر زمان که پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران باز می‌شد، از آنجا که قرمزهای پایتخت به‌طور جدی و سفت و سخت خواهان به‌خدمت گرفتن دفاع چپ طلایی‌پوشان بودند، یکی از پرسروصداترین و تکراری‌ترین اخبار، پیوستن امید نورافکن به تیم فوتبال پرسپولیس تهران بود؛ اتفاقی که تا این پنجره نقل و انتقالات به‌دلیل قرارداد داشتن نورافکن با سپاهان رقم نخورد و همه از تحقق یافتن آن پس از اتمام لیگ بیست‌ودوم صحبت می‌کردند.

با تمام این تفاسیر، مدیران سپاهان طی یک اقدام طوفانی و ناگهانی پس از توافق با امید نورافکن، قرارداد وی را به مدت سه فصل دیگر تمدید کردند و بدین ترتیب ستاره و آچار فرانسه سپاهانی‌ها که حسابی هم در اصفهان طرفدار دارد جایی نمی‌رود و دست‌کم تا سه سال دیگر (۱۴۰۴) در جمع طلایی‌پوشان ماندگار است.

امید نورافکن نیز با انتشار یک پست در صفحه شخصی اینستاگرامی‌اش از تمدید قرارداد خود با سپاهان خبر داد و نوشت: همکاری من و سپاهان شش‌ساله خواهد شد.

امید نورافکن قرارداد خود را تا سال ۱۴۰۴ با سپاهان تمدید کرد+عکس

کد خبر 637762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.