ورزشگاه خانگی سپاهان بزرگ‌ترین استادیوم در ایران شد

تکمیل طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان، آن را به بزرگ‌ترین استادیوم فعلی لیگ برتر فوتبال ایران تبدیل کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از روز چهارشنبه آغاز می‌شود و در چند دیدار حساس، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان در نقش‌جهان با گل‌گهر سیرجان دیدار خواهد کرد که نتایج آن می‌تواند بر رتبه‌بندی تیم‌ها در جدول تاثیرگذار باشد.

اما این هفته شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های کشور هستیم و به‌مانند هفته هفدهم، تیم‌ها می‌توانند میزبان ۳۰ درصد از هوادارانشان در ورزشگاه‌های خانگی‌شان باشند؛ اتفاقی که برای خیلی از تیم‌ها پس از ماه‌ها رقم می‌خورد و یکی از این تیم‌ها سپاهان است که میزبان تماشاگران پرشور و خونگرم اصفهانی در ورزشگاه بزرگ نقش‌جهان خواهد بود.

البته به‌دلیل اینکه طی چند سال اخیر ناایمنی طبقه دوم ورزشگاه آزادی این استادیوم را از آن ظرفیت همیشگی‌اش دور کرده، ورزشگاه نقش‌جهان که چند سالی می‌شود تکمیل شده، حالا بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی ایران است و طبق گفته مدیران باشگاه سپاهان، ۷۵ هزار نفر ظرفیت دارد.

تراکتور نیز پس از انجام بازی‌های لیگ برتر و حذفی در ورزشگاه بنیان‌دیزل، به‌دنبال بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها می‌تواند در یادگار امام پذیرای تماشاگران پرشور خود باشد و براساس منابعی که اعلام کرده‌اند، ۶۶ هزار نفر ظرفیت دارد. با وجود این ورزشگاه آزادی به‌دلیل مشکلات اخیر فقط ۳۵ هزار صندلی دارد که می‌تواند تماشاگران پرسپولیس و استقلال را در خود جای دهد.

کد خبر 637753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.