آقای گل سابق سپاهان با گل‌گهر به نقش‌جهان برمی‌گردد

کی‌روش استنلی، مهاجم برزیلی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، با پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت خود، می‌تواند تیمش را در بازی روز چهارشنبه مقابل سپاهان که در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان انجام می‌شود همراهی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و گل‌گهر سیرجان در یکی از حساس‌ترین مصاف‌های هفته هجدهم فصل بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران، روز چهارشنبه دوازدهم بهمن‌ماه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان و در حضور تماشاگران برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

جدال مهمی که برای هر دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است. چنانچه سپاهان برنده شود، هرچند موقت، می‌تواند به صدر جدول صعود کند و جای پرسپولیس را بگیرد و اگر گل‌گهر موفق به شکست دادن میزبان خود شود، با سپاهان هم‌امتیاز خواهد شد.

گل‌گهری‌ها با تمام قوا به اصفهان می‌آیند و دو تن از مهره‌های تاثیرگذار خود را همراه دارند؛ علی علیزاده، هافبک باتجربه سیرجانی‌ها، یکی از این بازیکنان است که پس از گذراندن یک جلسه محرومیت می‌تواند دوباره به ترکیب اصلی گل‌گهر برگردد و میانه زمین را در اختیار خود بگیرد.

نفر دومی که در بازی مقابل مس کرمان غایب بود، کی‌روش استنلی است؛ مهاجم بلندقامت برزیلی که سابقه بازی در سپاهان را دارد و حتی در این تیم توانست عنوان آقای گلی لیگ برتر را به‌دست آورد، در بازی قبلی مانند علیزاده محروم بود و نبودش نیز حس شد. حالا کی‌روش استنلی آماده می‌شود تا همراه گل‌گهر به اصفهان بیاید و در ورزشگاه نقش‌جهان مقابل تیم سابق خود به‌میدان برود.

کد خبر 637745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.