دستگیری ۳۴ معتاد متجاهر و خرده‌فروش در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از جمع‌آوری و دستگیری ۳۴ معتاد متجاهر، خرده‌فروش و سارق در اجرای مرحله پنجم طرح عملیاتی ذوالفقار و پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مرحله پنجم طرح عملیاتی ذوالفقار با محوریت پاکسازی پارک‌ها، جمع‌آوری معتادان متجاهر و در پارک‌ها و نقاط آلوده سطح شاهین‌شهر و همچنین محلات جرم‌خیز اجرا شد.

وی افزود: دستگیری دو سارق و چهار خرده‌فروش مواد مخدر، کشف ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر و جمع‌آوری ۲۸ معتاد متجاهر و انتقال آن‌ها به مراکز ترک اعتیاد از نتایج اجرای این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه داشتن شهری امن و عاری از جرم برازنده مردم شهرستان است، خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های امنیت محله‌محور با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و کاهش جرایم و افزایش احساس امنیت و رضایت بین مردم با جدیت از سوی پلیس در محلات مختلف شهرستان ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اهمیت همکاری مردم با پلیس در کاهش جرایم و ارتقا امنیت، گفت: شهروندان می‌توانند با ارائه هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در این امر مهم یاری دهند.

کد خبر 637664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.