رغبت نداشتن پیمانکاران شهرداری برای احداث پارکینگ‌های عمومی

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کاشان گفت: پوشش ندادن تعرفه‌ها و درآمد ناشی از پارکینگ و هزینه‌های سنگین نگهداری موجب رغبت نداشتن پیمانکار برای ادامه فعالیت شده است.

مهدی مرادی‌غفار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن ابراز نارضایتی از عملکرد مدیران در تملک و ایجاد پارکینگ‌های عمومی طی سال‌های اخیر، اظهار کرد: نسبت به عملکرد نامطلوب در زمینه تملک‌ها و ایجاد پارکینگ‌های عمومی طی سالیان گذشته گلایه‌مندیم و تلاش می‌کنیم تا در دوره فعلی مدیریت شهری این نواقص برطرف شود.

وی با اشاره به وضعیت پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر کاشان، افزود: پارکینگ بعثت واقع در خیابان باب‌الحوائج مدتی است فعالیت خود را از سر گرفته است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کاشان ضرردهی پارکینگ را علت ادامه ندادن فعالیت سرمایه‌گذار قبلی دانست و خاطرنشان کرد: پوشش ندادن تعرفه‌ها و درآمد ناشی از پارکینگ و هزینه‌های سنگین نگهداری موجب رغبت نداشتن پیمانکار برای ادامه فعالیت شده است.

مرادی‌غفار در خصوص پارکینگ طبقاتی واقع در کوچه بیمارستان میلاد، تاکید کرد: این پروژه با ظرفیت ۳۶ خودرو باید پس از رفع موضوعات حقوقی و اداری، مورد استفاده عموم شهروندان قرار بگیرد و از تمام فضای آن برای خدمت‌رسانی استفاده شود.

وی با اشاره به پروژه چارسو، تاکید کرد: بر اساس ایرادات میراث فرهنگی برای سطح صفر مجموعه، سرمایه‌گذار حاضر به ادامه فعالیت نشد و در حال حاضر فردی برای کاربری موزه فرش ادامه این پروژه را در دستور کار قرار داده است تا طبقات زیرین برای پارکینگ مورد استفاده قرار گیرد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کاشان با اشاره به فعالیت پارکینگ‌های بخش خصوصی مانند صفویه، ملت و آموزش و پرورش، گفت: شرط اصلی ادامه فعالیت پارکینگ‌ها، مقرون به صرفه بودن حفظ و نگهداری آنها است و این امر نیازمند استقبال شهروندان از این ظرفیت‌ها است.

مرادی‌غفار افزود: پارک حاشیه‌ای خودروها علاوه بر چالش فضای پارک خودروها بر نحوه مدیریت و کاهش بار ترافیک نیز مؤثر است، در این راستا مذاکراتی با سرمایه‌گذار انجام شده است تا با مهیا شدن شرایط این مهم نیز با شیوه‌ای صحیح عملیاتی شود.

کد خبر 637645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.