مانع بزرگ بر سر راه خرید گران‌قیمت جدید چلسی!

باشگاه چلسی در نظر دارد یک خرید گران و پرسروصدای دیگر انجام دهد و انزو را از بنفیکا به لندن بیاورد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، باشگاه چلسی مدتی است که برای جذب انزو فرناندز، بازیکن بنفیکا تلاش می‌کند. اگرچه در ابتدا به نظر می‌رسید که این باشگاه به راحتی بتواند هدف جدید نقل و انتقالاتی خود را جذب کند، با این حال اوضاع در حال حاضر پیچیده شده است.

تیم لندنی مذاکرات خود را با بنفیکا برای جذب هافبک قهرمان جام جهانی قطر از سر گرفته است. در همین راستا، سران باشگاه چلسی به طرف پرتغالی اعلام کرده‌اند که حاضرند ۱۲۰ میلیون یورو، معادل ارزش بند خرید انزو را بپردازند.

با این حال، روی کاستا، رئیس باشگاه بنفیکا، تمایلی به جدایی ستاره تیمش ندارد. اگرچه انزو فرناندز تمایلی ندارد که به کار خود در لیسبون ادامه دهد و مایل است راهی لندن شود اما مسائل مالی ممکن است مانع بزرگی برای انتقال این بازیکن ایجاد کند.

چلسی اعلام کرده است که اگرچه حاضر است ارزش خرید این بازیکن را به‌طور کامل پرداخت کند، اما می‌خواهد از نظر مالیات هیچ هزینه اضافی نپردازد. در واقع آنها در نظر دارند مسائل مالیاتی را به گردن باشگاه بنفیکا بیندازند و نقطه مخالفت باشگاه نیز دقیقاً همین موضوع است.

در دور قبلی مذاکرات، باشگاه چلسی پیشنهاد ۸۵ میلیونی یورویی ارائه کرده بود که توسط بنفیکا رد شد. پنجره نقل و انتقالات روز سه‌شنبه بسته خواهد شد، بنابراین دوشنبه (امروز)، روز تعیین‌کننده‌ای برای بستن قرارداد خواهد بود و به بنفیکا فرصت می‌دهد تا در صورت خروج انزو فرناندز، به دنبال جایگزینی در بازار بگردد.

چلسی در این ماه با جذب دیوید فوفانا، بنوا بادیاشیله، آندری سانتوس، ژائو فلیکس، میخایلو مودریک، نونی مادوکه و مالو گوستو، تیم خود را تقویت کرده است. این باشگاه در مجموع بیش از ۲۰۰ میلیون یورو در این بازار سرمایه‌گذاری کرده است.

در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲، چلسی به اولین تیم تاریخ تبدیل شد که در یک فصل بیش از ۴۰۰ میلیون یورو در نقل و انتقالات هزینه کرده است. ۴۹۰.۵ میلیونی که برای ۱۵ بازیکن خرج شده، اگرچه برای ساخت یک تیم کامل کافی به نظر می‌رسد، اما هنوز دردی از دردهای آبی‌ها دوا نکرده است.

کد خبر 637570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.