هزینه ۴۳ میلیارد ریالی شهرداری برای رفع مشکل ۱۲ ساله

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار نجف‌آباد با اشاره به رفع مشکل ۱۲ ساله مسجد جامع صالح‌آباد با بلوار آیت‌الله امینی، گفت: آزادسازی با هزینه ۴۳ میلیارد ریال انجام شده و شامل آزادسازی عرصه ۷۰۰ مترمربعی و اعیان ۶۰۹ مترمربعی بوده است.

احمد عیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به رفع مشکل ۱۲ ساله مسجد جامع صالح‌آباد با بلوار آیت‌الله امینی، اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر اداره اوقاف نجف‌آباد، دفتر امام جمعه، هیئت امنای مسجد، همراهی امام جمعه و شهردار و همت واحد املاک شهرداری نجف آباد این واحد، پس از ۱۲ سال پیگیری مستمر برای آزادسازی معارضات مسجد جامع صالح آباد با بلوار آیت الله امینی به نتیجه رسید.

وی با اشاره به هزینه آزادسازی این پروژه، افزود: هزینه آزادسازی ۴۳ میلیارد ریال است که میزان آزادسازی عرصه ۷۰۰ مترمربع و میزان آزادسازی اعیان ۶۰۹ مترمربع بوده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار نجف‌آباد خاطرنشان کرد: تعارضات بلوار آیت‌الله امینی حدفاصل خیابان شریعتی تا کمربند شمالی به طول حدود دو هزار متر و با عرضی معادل ۳۵ متر به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال آزادسازی شد.

عیدی با اشاره به تعداد توافقات انجام شده برای آزادسازی املاک معارض با پروژه بلوار آیت‌الله امینی، تصریح کرد: ۳۸ مورد توافق برای این موضوع انجام و در این خصوص با ۱۳۰ نفر توافق شده است.

وی تاکید کرد: در ازای توافق با این افراد، واگذاری ملک و پرداخت ریالی به صورت کامل انجام شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار نجف‌آباد گفت: به منظور رسیدن به شهری پویا و دارای ترافیک روان، از شهروندان درخواست داریم مشارکت و همکاری بیشتری با مجموعه مدیریت شهری نجف‌آباد در زمینه آزادسازی‌ها و باز کردن گره‌های موجود در معابر شهری داشته باشند.

کد خبر 637556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.