رقابت ۴۶۰۰ دانش‌آموز اصفهانی در المپیادهای علمی کشوری

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امسال ۴۶۰۰ دانش‌آموز استان به نسبت برابر دختر و پسر در ۱۴ رشته به رقابت پرداختند.

سیدعلی میرحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه مرحله نخست المپیاد علمی کشوری دانش‌آموزان متوسطه دوم طی یکم تا هفتم بهمن‌ماه برگزار شده است، اظهار کرد: بیشترین استقبال در رشته‌های زیست شناسی، شیمی و ریاضی بوده است که نشان از گرایش دانش‌آموزان به این رشته‌ها و زیرشاخه‌های آن دارد.

وی درباره برگزاری رقابت ۴۶۰۰ دانش‌آموز اصفهانی در المپیادهای علمی کشوری، افزود: این آزمون در دو مرحله برگزار خواهد شد و اسامی دانش‌آموزان راه یافته به مرحله دوم پس از اعلام نتیجه از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان به آن‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: دانش‌آموزان می‌توانند پس از پایان آزمون، دفترچه سوالات و پاسخ‌نامه را در تارنما MY.MEDU.IR مشاهده کنند و در صورت اعتراض نسبت به نتیجه آن، درخواست خود را در سامانه ثبت کنند.

وی با بیان اینکه ۴۶۰۰ دانش‌آموز استان اصفهان به نسبت برابر دختر و پسر در ۱۴ رشته به رقابت پرداختند، خاطرنشان کرد: پذیرفته‌شدگان مرحله اول این آزمون در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در مرحله دوم به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 637520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.