گیتی‌پسند ۳ _ پاس گرگان ۲/ سنگ تمام گذاشتن تماشاگران اصفهانی و کامبک تماشایی گیتیزن‌ها

تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان در یک دیدار جذاب و نفس‌گیر با حمایت تماشاگران پرانرژی و پرشور، موفق شد با نتیجه سه بر دو پاس گرگان را در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ساعت ۱۵ امروز _ یکشنبه نهم بهمن‌ _ تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و پاس گرگان در سالن مخابرات اصفهان، که برای دومین هفته شاهد حضور تماشاگران پرشور و علاقه‌مند به والیبال بود، و در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ودوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند.

ست‌ها:

ست اول: گیتی‌پسند ۲۱ - پاس گرگان ۲۵

ست دوم: گیتی‌پسند ۲۰ - پاس گرگان ۲۵

ست سوم: گیتی‌پسند ۲۵ - پاس گرگان ۱۸

ست چهارم: گیتی‌پسند ۲۵ - پاس گرگان ۱۹

ست پنجم: گیتی‌پسند ۱۵ - پاس گرگان ۱۲

سالن: مخابرات اصفهان (با حضور نزدیک به ۲۰۰ تماشاگر)

داوران: وحید پورکاشیان (داور اول)، اکبر شرقی (داور دوم)، خلیل یگانه‌مجد (ناظر فنی) و احمد دامغانی‌نژاد (ناظر داوری)

اسامی بازیکنان گیتی‌پسند:

محمد بربست، شادمهر کمایی، مصطفی رئیسیان، مصطفی نجفی، محمد باقری، امیرحسین ساداتی، رمضان صحبتی، مهران توانا، امیر کرمی، مرصاد آقاجانی، مجید ریگی، محمد مشیدی، سهند الله‌وردیان و حسین ولایی.

سرمربی: سعید عقیلی

اسامی بازیکنان پاس گرگان:

هادی شورکابی، سجاد تاربوری‌زاده، ابراهیم بزمونه، قاسم کارخانه، علیرضا عبدی، متین احمدی، امین اسماعیل‌نژاد، علیرضا عبدالحمیدی، یوسف رجال، سجاد سیف‌نیا، متین تکاور، دانیال اکبری، آرمان صالحی و حسین سلیمان‌اهری

سرمربی: عیسی سنگدویی

ست اول:

این دیدار با امتیازگیری گیتی‌پسندی‌ها آغاز شد و در ادامه، هر دو تیم نزدیک به هم پیش رفتند؛ تا اینکه سرویس‌های بی‌نقص قاسم کارخانه و اشتباهات دریافت‌کنندگان گیتی‌پسند باعث شد این بار پاس از میزبان خود پیش بیفتد. این روند همان‌طور که شاگردان سنگدویی می‌خواستند دنبال شد و افزایش اختلاف کار را برای میزبان سخت کرد. درنهایت همه‌چیز به‌سود پاس گرگان به پایان رسید و این تیم دست نخست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ از آن خود کرد.

ست دوم:

در ست دوم، یکی از جذاب‌ترین نمایش‌ها را از سوی هر دو تیم دیدیم و هرکدام از تیم‌ها سعی می‌کردند امتیاز حریف را با شیوه‌های مختلفی تلافی کنند. امتیازهای سرویس امیرحسین ساداتی توسط امین اسماعیل‌نژاد پاسخ داده می‌شد و بازی پایاپای پیش می‌رفت؛ با وجود این، تجربه بیشتر بازیکنان پاس گرگان به کمکشان آمد و این ست را هم مانند ست اول و این بار با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ مقابل گیتی‌پسند پیروز شدند.

ست سوم:

ست سوم در شرایطی به جریان افتاد که گیتی‌پسند به‌دنبال بازگرداندن نتیجه بازی بود و پاس گرگان که فقط یک ست تا پیروزی فاصله داشت نمی‌خواست بازی بیشتر ادامه یابد. گیتیزن‌ها ست را خوب آغاز کردند و با آبشارهای دیدنی محمد برست و امیرحسین ساداتی توانستند اختلاف خود با پاس را به چهار امتیاز افزایش دهند و حساب کار ۱۰ بر ۶ شد. بازی ادامه پیدا کرد و تبحر ستاره‌های عقیلی ازجمله مصطفی رئیسیان و امیرحسین ساداتی به‌همراه اشتباهات سریالی گرگانی‌ها، نسخه این تیم را پیچید و گیتی‌پسند توانست با حمایت طرفدارانش، فاصله بسیار زیادی با حریف ایجاد کند و ۲۵ بر ۱۸ برنده ست سوم شد تا کار به ست چهارم کشیده شود.

ست چهارم:

بازی به ست چهارم کشیده شد و همه‌چیز در گرو آن قرار داشت که پاس گرگان که ست سوم را واگذار کرده بود، به‌دنبال گرفتن امتیاز کامل این دیدار باشد و گیتی‌پسند نیز به‌دنبال فرار از شکست خانگی و گرفتن امتیاز بود. گیتی‌پسند در جوّ کاملا یک‌طرفه سالن که مملو از شوق و حمایت تماشاگران بود، توانست خود را به پاس دیکته کند و از همان ابتدا دو سه امتیاز پیش افتاد. سرمربی گرگانی‌ها وقت استراحت گرفت تا تیمش را به بازی برگرداند، اما دقت و تمرکز زیاد شاگردان عقیلی این اجازه را نداد و ۱۴ بر ۱۰ بازی به سود گیتیزن‌ها دنبال شد و همین‌طور که به پایان ست چهارم نزدیک می‌شدیم، اختلاف هم بیشتر می‌شد. پاسی‌ها دیگر دست‌وپای خودشان را هم در حضور تماشاگران پرشور اصفهانی گم کرده بودند و ساده‌ترین توپ‌ها را از دست می‌دادند. گیتی‌پسند با کامبکی دیدنی ست چهارم را ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد و بازی به ست پنجم و پایانی رفت تا برنده دیدار تعیین شود.

ست پنجم (پایانی):

ست پایانی به سود پاس گرگان آغاز شد و این تیم توانست حساب کار را ۳ بر ۱ کند، اما شاگردان عقیلی در این دقایق جذاب و پراضطراب، به‌سرعت امتیازات را جبران کردند و امتیاز دو تیم روی عدد ۵ قرار گرفت. وقت استراحتی که عقیلی گرفت به سود تیمش تمام شد و گیتیزن‌ها یک امتیاز جلو افتادند و همین باعث شد پاس گرگان نیز درخواست وقت استراحت دهد. در پایان، پیروزی در این جدال جذاب و دیدنی برای علاقه‌مندان به والیبال سهم گیتی‌پسند شد که توانست بازی ۲ بر ۰ باخته را ۳ بر ۲ با حمایت تماشاگرانش ببرد.

کد خبر 637433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.