کشف ۲ قبضه سلاح غیرمجاز در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف دو قبضه سلاح شورشی و شکاری غیرمجاز و دستگیری دو متهم در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز و برخورد با دارندگان این سلاح‌ها، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری سلاح غیرمجاز توسط افرادی در این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل سکونت متهمان اعزام و در بازرسی از این محل‌ها موفق به کشف یک قبضه اسلحه شورشی و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه ۲۸ فشنگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در این خصوص دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، تصریح کرد: حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز علاوه‌بر این که برابر قانون جرم است، عامل مهمی در ایجاد نا امنی و جرم در جامعه بوده از این رو پلیس با قاطعیت و درچارچوب قانون با این مسئله برخورد می‌کند، از شهروندان می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 637429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.