توقیف موتورسیکلت‌های میلیاردی قاچاق در نایین

فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: دو دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی کشف شد.

سرهنگ دوم هادی کیان‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با موتورسیکلت سواران بدون مجوز قانونی، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نایین حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به دو دستگاه موتورسیکلت سنگین بدون پلاک مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی اقدام به متوقف کردن این موتور سیکلت‌ها کرده که پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد این موتورسیکلت قاچاق و بدون مدارک قانونی است.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت‌های توقیفی را ۱۱ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این خصوص دو راکب موتورسیکلت پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: قاچاق، ضربه‌های جبران‌ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور وارد می‌کند و در این راستا پلیس همواره با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها را نخواهد داد و از شهروندان نیز می‌خواهیم اخبار و اطلاعات خود در این خصوص را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 637428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.