بازیکن سابق بارسلونا به رقیب محلی این تیم پیوست

دنیس سوارز که چندین سال در باشگاه بارسلونا بازی کرده بود، حالا راهی تیم اسپانیول خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال اسپانیا، دنیس سوارز، هافبک کنونی سلتاویگو و سابق باشگاه بارسلونا در روزهای آینده انتقالش به اسپانیول را نهایی خواهد کرد.

دنیس سوارز برای سال ها در رده های پایه باشگاه بارسلونا بازی کرد و توانست به تیم اصلی نیز راه یابد. با وجود راهیابی این بازیکن به ترکیب اصلی کاتالان‌ها، وی هیچ‌گاه نتوانست به شرایط خوبی در بارسلون دست پیدا کند و همواره از بازیکنان تعویضی تیمش بود.

وی در نهایت تصمیم به جدایی گرفت و حالا در آستانه سی سالگی به شهر بارسلون بازگشته است. البته سوارز این بار راهی تیم اسپانیول شده که رقیب اصلی بارسلونا در کاتالونیا به حساب می آید.

این بازیکن ۲۹ ساله تاکنون در تیم های منچسترسیتی، بارسلونا، ویارئال، سویا و آرسنال حضور داشته و پیش از انتقال به سلتا در سال ۲۰۱۹، دوران حرفه‌ای پر فراز و نشیبی را تجربه کرده است. طبق گزارش موندو دپورتیوو، مبلغ ۲۵۰ هزار یورو برای جابجایی دنیس منظور شده و دو باشگاه بر سر آن به توافق رسیده اند. سوارز آماده است تا قرارداد فعلی خود را بدون پرداخت هزینه فسخ کند تا جدایی وی نهایی شود.

دنیس سوارز دومین خرید زمستانی اسپانیول پس از سزار مونتس از مونتری خواهد بود و دیگو مارتینز امیدوار است با این خریدها بتواند از منطقه سقوط دور شود.

کد خبر 637404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.