منچسترسیتی اجازه جدایی پپ را نمی‌دهد!

اظهارنظر عجیب اخیر گواردیولا باعث ایجاد شایعه‌هایی درباره این مربی شده و واکنش قاطع سران باشگاه منچستر سیتی را در پی داشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، فران سوریانو، مدیر باشگاه منچسترسیتی پس از اظهارات عجیب سرمربی کاتالان احتمال بازگشت پپ گواردیولا به بارسلونا را رد کرد.

گواردیولا دوران موفقیت آمیزی را در نیوکمپ سپری کرده و در چهار سال هدایت آبی‌ها موفق شده است تا در مجموع ۱۴ جام به دست آورد. این مربی ۵۲ ساله، در دوران حضورش در بارسلونا این تیم را به دو عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان و سه قهرمانی لالیگا رساند و دو بار جایزه بهترین مربی جهان را کسب کرد.

گواردیولا اخیراً قرارداد جدیدی را با منچسترسیتی تا سال ۲۰۲۵ امضا کرده، اما به تازگی احتمال پیوستن دوباره به باشگاه بارسلونا را رد نکرده است.

گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی روز جمعه مقابل آرسنال در جام حذفی گفت: من در اینجا حضور دارم، اما هر زمان که بارسلونا با من تماس بگیرد، به بارسلونا می روم، چون باشگاه من است.

با وجود مصاحبه عجیب گورادیولا و ابراز تمایل این مربی برای پیوستن به تیم اسبق خود، سوریانو، مدیر باشگاه منچستر سیتی تاکید کرده است که اظهارنظرهای سرمربی اسپانیایی خارج از چارچوب بوده و نمی تواند بدون اطلاع و یکباره به بارسلونا بپیوندد.

سوریانو در این باره اظهار کرد: اگر واقعاً به اظهارات گواردیولا گوش دهید، او می گوید "اگر در منچسترسیتی دستیار مربی بودم…"، اما او دستیار مربی نیست. او سرمربی ماست. بنابراین، مطمئن هستم که در دو سال و نیم آینده به بارسلونا یا جای دیگری نخواهد رفت و تیم ما می ماند. بله اگر او دستیار مربی بود، مانند آرتتا که به آرسنال پیوست، می توانست راهی بارسلونا شود. اما در حال حاضر همه چیز متفاوت است.

گواردیولا که پیش از امضای قرارداد خود با سیتی مورد توجه برزیلی‌ها برای هدایت سلسائو قرار داشت در ۳۸۴ بازی که مربیگری منچسترسیتی را برعهده داشته ۲۸۳ پیروزی، ۴۴ تساوی و ۵۷ شکست به ثبت رسانده است. علاوه بر این به نظر می‌رسد ژاوی همچنان سرمربی بارسا باقی بماند، زیرا از زمان برکناری رونالد کومان نتایج نسبتاً خوبی کسب کرده است.

ژاوی و بارسلونا پس از پیروزی یک بر صفر مقابل خیرونا به لطف تک گل پدری با یک بازی بیشتر و ۶ امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید در صدر جدول لالیگا قرار دارند. سرمربی سابق السد تا سال ۲۰۲۴ با بارسلونا قرارداد دارد، اما انتظار می رود با توجه به نتایج اخیر قراردادش تمدید شود.

کد خبر 637401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.