احداث روگذر بلوار خلیج‌ فارس در اولویت مدیریت شهری است

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از اجرای همزمان ۵۰ پروژه عمرانی در محله‌های مختلف شهر در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان خبر داد و گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی در دوره جدید مدیریت شهری احداث روگذر بلوار خلیج فارس است.

سیدعلی پورباقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به جزییات پروژه‌های عمرانی رفسنجانی اظهار کرد: یکی از مهمترین پروژه‌های مدیریت شهری در دوره اخیر بهسازی و ساماندهی میدان حضرت ابراهیم (ع)، خیابان انقلاب و میدان انقلاب در مرکز شهر بوده است.

وی با بیان اینکه تسریع در اجرای عملیات این طرح از دغدغه‌های اصلی مدیران شهرداری رفسنجان است، افزود: به دلیل محوریت این پروژه‌ها و به منظور کاهش مشکلات عبور و مرور شهروندان، تلاش کردیم عملیات اجرایی طرح‌ها را زودتر از موعد به پایان برسانیم.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان با بیان اینکه در حال حاضر بهسازی و سامان‌دهی خیابان انقلاب و میدان حضرت ابراهیم (ع) به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: پروژه بهسازی میدان انقلاب تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امیدواریم در دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

پورباقری از اجرای همزمان ۵۰ پروژه عمرانی در محله‌های مختلف شهر رفسنجان خبر داد و اضافه کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی بوستان محله‌ای در ماهونک و آرامگاه شهدا در محله خلیل‌آباد به اتمام رسیده و احداث بوستان‌های محله‌ای در خیابان شهید ابولی، بلوار شهید مطهری، بلوار شهید مصطفی خمینی، شهرک یادگار امام، بلوار امام حسین (ع)، بلوار شهید نوری، بلوار امام علی (ع) و اسماعیل‌آباد در حال اجرا است.

وی با اشاره به آغاز عملیات احداث و بهسازی بوستان‌های محله‌ای و حاشیه‌ای در نقاط مختلف شهر تصریح کرد: با تلاش همکارانم در معاونت شهرسازی و امور زیربنایی، بهسازی بوستان محله‌ای در خیابان موسی‌بن‌جعفر (ع) آغاز شده است و عملیات اجرایی بوستان‌های حاشیه‌ای در بلوار شهید جمالی، بلوار امامت و ضلع غربی بلوار خلیج فارس ادامه دارد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان بهسازی میدان حضرت علی ابن ابیطالب (ع) و شهیدان امراللهی را از دیگر اقدامات مهم شهرداری طی ماه‌های اخیر دانست و تاکید کرد: در راستای پاسخ به مطالبات شهروندی و با توجه به نیازهای شهر رفسنجان، در دوره جدید ساخت زورخانه شهید هادی در بلوار امام حسین (ع) تکمیل و عملیات عمرانی پلاتو در بوستان شهید مطهری پیگیری و وارد فاز اجرایی شده است.

پورباقری با اشاره به انجام عملیات سنگفرش پیاده‌رو و جدول‌گذاری در شهرک ایثار، خیابان بهارستان، بوستان معلم، خیابان انقلاب، خیابان صاحب‌الزمان (عج)، پل امام حسین (ع)، خیابان شهید نواب، بلوار آیت‌الله هاشمی (ره)، بلوار شهید سیدکاظم هاشمی، بلوار شهید مطهری، خیابان شهید باهنر، بلوار هجرت، بلوار کوثر، بلوار آیت‌الله طالقانی (ره)، بلوار خلیج فارس، بلوار امام علی (ع)، بلوار شهید نوری، خیابان شهید میرافضلی و بلوار شهید محمدی‌پور (قدس) گفت: عملیات پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری معابر با هدف بهسازی و سامان‌دهی خیابان‌ها و بلوارها در محله‌های مختلف شهر با جدیت ادامه دارد.

وی یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی در دوره جدید مدیریت شهری را احداث روگذر بلوار خلیج فارس دانست و افزود: احداث این پروژه به منظور تسهیل در عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی در بلوار خلیج فارس به طول ۷۵۰ متر و به مساحت ۱۴ هزار مترمربع از خردادماه سال جاری آغاز شده است و ادامه دارد.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان با اشاره به اجرای عملیات دوبانده‌سازی خیابان پرستار و خیابان جمهوری اظهار کرد: به همت شهرداری، عملیات اجرایی دیوار حائل رودخانه شور به‌طول ۸۵۰ مترمربع و با ارتفاع پنج متر در همین محور در حال اجرا است.

کد خبر 637365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.